Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
 
 

   Het strafste aanbod van de markt

 
 
 

   Top 4G-smartphones met korting bij King & Kong

Voorwaarden

Let op: geld lenen, kost ook geld.

Lening op afbetaling bestemd voor de aankoop van een mobiel toestel, met vaste debetrentevoet van 0% en jaarlijks kostenpercentage (JKP) van 0%.

 

Representatieve voorbeelden: voor de financiering van de aankoop van een smartphone met een contante prijs van € 649, betaalt de klant een voorschot van € 49 en financiert het saldo van € 600 door middel van 24 maandaflossingen van € 25. Het totaal terug te betalen bedrag buiten het voorschot is dan € 600.

Voor de financiering van de aankoop van een smartphone met een contante prijs van € 99 (na toepassing van korting) betaalt de klant een voorschot van € 9 en financiert het saldo van € 90 door middel van 18 maandaflossingen van € 5. Het totaal terug te betalen bedrag buiten het voorschot is dan € 90.


Gespreid betalen is alleen beschikbaar in aangeduide Telenet verkooppunten en onder voorbehoud van aanvaarding van het kredietdossier door Telenet Finance BVBA en mits domiciliëring.

 

Voor meer info, surf naar telenet-finance.be

 
 
 
 
 

Nog meer straffe smartphones?

Op zoek naar nog straffere toestellen? Ontdek dan de nieuwste Apple- en Samsung-toestellen in ons aanbod. En ook deze toestellen genieten van een korting.

 
 

   Krachtig 4G bereik*

Ons netwerk behoort tot een van de beste in België. Je geniet bijna in heel België van 4G. Zo kan je tot 10 keer sneller downloaden, chatten, surfen, foto's uploaden,...in vergelijking met 3G.

*Op basis van metingen van de netwerkkwaliteit door onafhankelijk bureau CommSquare tussen 29/01 en 29/02/2016. 4G outdoor (100%) en indoor (97,5%) dekking.

Meer info over 4G

Ontdek de netwerkkwaliteit in jouw regio

Verklaring betreffende het mobiel verkeersbeheer

Sedert 2006 biedt Telenet mobiele diensten aan via het netwerk van Mobistar. Hierbij wordt er geen onderscheid gemaakt tussen Telenet-klanten en Mobistar-klanten noch op het vlak van netwerkdekking maar ook niet op het vlak van mobiel verkeersbeheer. Zo worden er bijvoorbeeld procedures opgesteld procedures op om het verkeer te meten en vorm te geven om te voorkomen dat een netwerkaansluiting verzadigd of overbelast wordt. In toepassing van artikel 113§5 van de wet van 13 juni 2005 betreffende de elektronische communicatie publiceert Telenet informatie over de wijze waarop deze procedures gevolgen kunnen hebben voor de kwaliteit van de dienstverlening. In dit kader zijn de volgende maatregelen van toepassing: Om de beste klantervaring en een optimale kwaliteit van zowel de spraak- als de data-oproepen te garanderen, werden er een aantal procedures en dashboards ingevoerd teneinde de kwaliteit en de capaciteit van zijn netwerk op te volgen. De technische experts monitoren het netwerk 24 uren op 24, 7 dagen op 7. Proactieve procedures werden ingesteld om op de kleinste incidenten te kunnen anticiperen of deze te vermijden en om congesties op het netwerk te voorkomen. Alle technische apparaten die in het netwerk zijn uitgebouwd sturen prestatiemetingen door. Zo worden er drempels gedefinieerd die proactieve acties op gang brengen om de capaciteit van het netwerk te verbeteren en te verhogen. Er wordt ernaar gestreefd om snel op te treden nog vóór de kwaliteit verslechtert. Wat betreft de capaciteit voor spraak en data: Elke maand worden dimensioneringsberekeningen uitgevoerd op basis van het verkeer dat over het netwerk loopt en van de verwachte stijging van dat verkeer. Het RCE-platform (Radio Capacity Extension) onderzoekt de verkeersgegevens en de trends, analyseert de congesties en beslist welke acties er moeten ondernomen worden. Zo kan bijvoorbeeld de radiocapaciteit worden opgetrokken door radioapparatuur toe te voegen of kan de bandbreedte van onze transmissielijnen verhoogd worden. De capaciteit wordt dagelijks gemonitord. Bij het overschrijden van een drempel wordt actie genomen om de capaciteit van een cel, van een aantal cellen of van een netwerkknooppunt te verhogen. Indien er zich ondanks dit anticiperende werk toch een incident op het netwerk zou voordoen, dan staan er 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 teams klaar om de dienst te herstellen en de capaciteit van het netwerk te verhogen. Het hoofdobjectief van onze operationele experten bestaat eruit om elk incident zo snel mogelijk op te lossen om de impact op de diensten die we aan onze klanten aanbieden (zoals spraak, verbinding met het internet of met mailboxen) tot een minimum te beperken. Voorbeelden van tijdelijke maatregelen die we kunnen nemen: omdat mobiel internet (skypen, beluisteren van muziek via streaming, video’s en films bekijken …) veel capaciteit vergt, kan Telenet in de eerste plaats de toegang tot het mobiel internet worden geblokkeerd of beperkt, teneinde genoeg capaciteit te behouden om de nooddiensten te bellen en sms’en te versturen. Daarna wordt elk incident grondig en gedetailleerd geanalyseerd: we gaan op zoek naar de bron van het incident zodat we de gepaste maatregelen kunnen nemen om dergelijke incidenten in de toekomst te vermijden. Tijdens grote evenementen , zoals zomerfestivals (Werchter, Tomorrowland, Dour, Couleur Café …) en sportevenementen (voetbalwedstrijden, de Memorial Ivo Van Damme, veldrijden …), wordt het netwerk versterkt door tijdelijke sites uit te bouwen en de capaciteit van de bestaande sites op te trekken. De prestatiemetingen en de kwaliteit van het netwerk worden om de zes maanden door een onafhankelijke organisatie (Commsquare) uitgevoerd. Deze benchmarks leveren ons een objectief beeld van de ervaring van de klanten over onze prestaties en over het netwerk en geven ons de informatie om gerichte verbeteringen door te voeren.

Verklaring betreffende mobiele snelheden

De snelheid van de mobiele internettoegangsdiensten


Overeenkomstig de Verordening (EU) 2015/2120 van het Europees Parlement en de Raad van 25 november 2015 tot vaststelling van maatregelen betreffende open-internettoegang dienen operatoren hun klanten te informeren over de snelheden van de aangeboden internettoegangsdiensten. Hieronder vindt u de verklaring van Telenet betreffende de mobiele internettoegangsdiensten.
Telenet biedt sinds 2006 mobiele diensten aan via het netwerk van Mobistar.
De maximum download en upload snelheid van de mobiele internettoegangsdiensten op het Mobistar netwerk zijn voor(Mbps=Megabit per seconde):
 
4G (LTE) : 100Mbps/50Mbps 


3G : 42Mbps/5.44Mbps


De vermelde snelheden zijn maximumsnelheden: dit zijn technische maximumsnelheden die kunnen gehaald worden onder ideale omstandigheden.


Er zijn een aantal factoren die deze snelheden kunnen beïnvloeden zoals bijvoorbeeld de gebruikte technologie, maar ook de capaciteiten van uw mobiel apparaat.


Daarnaast spelen volgende factoren ook een belangrijke rol bij het bepalen van de haalbare snelheid: het aantal gebruikers die op hetzelfde ogenblik met éénzelfde zendmast zijn verbonden (bijvoorbeeld in geval van grote evenementen, festivals, enz.), de afstand tussen het mobiele apparaat en de zendmast, de locatie van uw mobiele apparaat (indoor, outdoor, geografische situatie), de weersomstandigheden,..

 
 
 

   Ben je Whop of Whoppa?

Doe extra voordeel met de familie deal

Dankzij de Familie Deal doet zelfs heel je gezin extra voordeel. Als Whoppa-klant krijg je per gezinslid maandelijks € 2 korting vanaf het tweede King abonnement. Nood aan wat meer belminuten of mobiel internet dan King? Geen probleem: het voordeel vanaf het tweede abonnement geldt ook op King Supersize en Kong.

 
 
 

Netwerkkwaliteit in jouw regio

Hoe werkt deze tool?
  • Geef hieronder je adres in
  • De tool herkent je adres en geeft het terug
  • Klik daarna op de knop achter je adres
{{$select.selected.postalCode}} {{$select.selected.location}} {{$select.selected}}

Ontdek de netwerkkwaliteit in jouw regio

Het bereik op je huisnummer werd niet gevonden. We bezorgen je de netwerkkwaliteit op het dichtstbijzijnde gekende adres

Netwerkkwaliteit op dit adres {{address}}

4G

4G bereik

Bellen: Je switcht automatisch naar 2G en 3G voor uw oproepen (ongeacht de kwaliteit van de 4G-dekking).

Internet (4G):
Beschik je van een 4G aanbod bij Telenet en van een 4G toestel? Dan kan je op dit adres gebruik maken van breedbandinternet! Je kan surfen, toegang krijgen tot de cloud, video's in HD bekijken, online spelen op je smartphone, tablet of laptop, en dit zowel binnen als buiten de meerderheid van de gebouwen, winkels en huizen.
3G

3G bereik

Bellen (3G):
Je kan met een 3G-telefoon bellen in de meeste gebouwen, winkels en huizen, maar ook erbuiten.

Internet (3G / 3G+):
Je kan surfen, mailen of mobiele breedbandmultimedia gebruiken met je smartphone, je tablet of je laptop in de meeste gebouwen, winkels en huizen, maar ook erbuiten.
2G

2G bereik

Bellen en sms'en (GSM):
Bellen is mogelijk zowel binnen als buiten bijna alle gebouwen, winkels en huizen.

Internet (EDGE):
Surfen en e-mail op telefoons en smartphones is mogelijk, zowel binnen als buiten bijna alle gebouwen, winkels en huizen.
Er werden geen resultaten gevonden.
Gelieve minimaal een straat en de postcode of stad in te geven.
Er is een fout opgetreden bij het laden van de resultaten, gelieve het later opnieuw te proberen.