Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

Heb je een btw- of ondernemingsnummer?

Dan verwijzen we je graag door naar de Business-pagina.
Onze collega’s die instaan voor onze zakelijke klanten, helpen je graag verder.    

 
 
 
 

We zijn er voor jou. Contacteer ons.

Vragen of problemen? Onze medewerkers helpen je graag! Ze doen er alles aan om je e-mail binnen de 2 werkdagen (maandag tot en met vrijdag) te beantwoorden. Kies hieronder je mailformulier. Je kan ons ook altijd op een andere manier bereiken of zelf een kijkje nemen tussen de veelgestelde vragen op Klantenservice.

 

Belangrijk:

  • Hou je klantennummer bij de hand. Je vindt het op je aanrekening of op Mijn Telenet.
  • Extra handig: de Telenet-app. Download hem en ontdek een antwoord op de veelgestelde vragen, bekijk je verbruik en openstaand saldo, …

Kies je mailformulier

Klacht

Heb je al contact met ons opgenomen en werd je probleem nog steeds niet opgelost? Dan willen we dat graag weten. Geef je klacht door en onze medewerkers helpen je binnen de twee werkdagen verder (maandag tot en met vrijdag).

 
 

Internetmisbruik

Heb je te maken met spam, phishing of hacking? Of merk je beveiligingsproblemen?

 
 
 
 

Liever per post?

Je kan je vragen ook per post sturen naar Telenet. Na ontvangst van je brief contacteren we jou binnen de 5 werkdagen:

Adres

Telenet BV
T.a.v. De klantendienst
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Ondernemingsnummer: BE0473.416.418

Vermeld zeker je:

  • naam
  • klantennummer (als je dat hebt)
  • telefoonnummer waarop we je gemakkelijk kunnen bereiken