Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

Nu bij WIGO Business

€ 400 korting op

een samsung smart tv

 
 

Nu bij WIGO Business

€ 400 korting op een

samsung smart tv

 
 

 

Ook geldig voor huidige WIGO Business klanten.

 
 

Voor welke geweldige tv kies jij?

   Smart TV 50" voor € 399 incl BTW (€329,75 excl. btw)
UE50MU6100

  • Schermgrootte: 125 cm
  • 4K (UHD) & HDR
  • 2 USB en 3 HDMI-aansluitingen
  • 1300 PQI
€ 799
399
incl. btw
3 maanden
gratis

  Smart TV 32" voor € 99 incl BTW (€81,82 excl. btw)
UE32M5520

  • Schermgrootte: 80 cm
  • Full HD
  • 2 USB en 3 HDMI-aansluitingen
  • 600 PQI

UITVERKOCHT

€ 499
99
incl. btw
3 maanden
gratis

 
 

Nog geen WIGO Business?
De échte all-in voor uw zaak

Internet + Vaste lijn + Mobiel + Digitale TV

 

  • Onbeperkt bellen. Vast en mobiel, tot 10 SIM-kaarten.
  • Gigaveel mobiele data om te verdelen onder alle medewerkers.
  • Het snelste internet van Vlaanderen.
  • Digitale TV op al uw schermen.
  • Meest persoonlijke helpdesk & supersnel herstel.

Gratis

3 maanden Play (t.w.v. € 30)

+

installatie en activering t.w.v. € 111,57

 
 

Samsung Smart TV 50"
voor € 399 (incl. BTW)

Deze tv is beschikbaar met deze WIGO Business opties:

 

 
Uw WIGO Business bestellen
 
 

Voorwaarden

 
 
 

WIGO Business, de echte all-in voor uw zaak

Onbeperkt bellen,
vast en mobiel

 

 

Tot 50 GB

data

 

 

Snelste

internet van

Vlaanderen

 

Digitale TV op alle
schermen en €400
korting op een
smart tv

Persoonlijke
helpdesk en
supersnel herstel

 
 
Onbeperkt bellen, vast en mobiel
Tot 50 GB data
Snelste internet van Vlaanderen
Digitale TV op alle schermen en €400 korting op een smart tv
Persoonlijke helpdesk en supersnel herstel
 
 
 
 

Heeft u vragen...

Over uw bestelling?

Betalen en afspraak maken

 

Wanneer u uw bestelling hebt geplaatst op onze site, ontvangt u een bevestigingsmail. Na minstens 3 werkdagen ontvangt u een mail om uw betaling in orde te brengen en een afspraak te maken. Hou uw mailbox dus goed in het oog. U kiest zelf op welke datum u het toestel wilt ontvangen.

Moet u uw eerste WIGO Business-factuur nog betalen of heeft u nog een openstaand saldo? Dan ontvangt u deze mail pas 7 werkdagen nadat u uw factuur heeft betaald.

Na 7 dagen nog geen mail ontvangen? Neem dan contact op met ons op 015 66 66 66.


Geen voorraad meer?

 

U kan nog altijd een tv-toestel bestellen, zolang de promotie loopt. U krijgt na minstens 3 werkdagen een mail om te betalen. Als het toestel terug beschikbaar is, krijgt u van A&C systems een mail om een afspraak te maken.

 

  • Het kan tot 10 weken duren voor het toestel weer in voorraad is.
  • Als u de betaling heeft gedaan, is uw bestelling bevestigd. Het is dus niet mogelijk dat u toch geen toestel krijgt.

Merkt u op de site dat er geen voorraad meer is na het maken van een afspraak? Wees gerust, uw afspraak gaat nog altijd door.

Na 10 weken nog niets gehoord? Neem dan contact op met ons op 015 66 66 66.

 

Uw bestelling aanpassen?

 

Had u toch graag voor het andere toestel gekozen? Dat kan, als…

 

  • uw toestel nog niet werd betaald.
  • het andere toestel nog beschikbaar is.

 

Neem hiervoor contact op met ons op 015 66 66 66.

Over de levering?

PostNL zal uw toestel leveren. Volg uw bestelling met de track & trace die u van PostNL ontvangt.

 

Afspraak aanpassen

 

Past de afgesproken datum voor de levering niet meer? Geen probleem. PostNL laat op de dag van afspraak een briefje achter en stuurt een mail met een nieuwe afspraak.

 

  • Wilt u de levering graag op een ander moment? Via de mail kan u de nieuwe afspraak verzetten.
  • Bent u op de nieuwe afspraak ook niet aanwezig? Dan kan u het toestel afhalen in een afhaalpunt. PostNL laat u weten waar.

U kan uw afspraak niet vooraf aanpassen.

 

Toestel niet ontvangen?

 

Bekijk de track & trace die u per mail ontving van Post NL. Neem contact op met hen als u vragen hierover heeft.

 

Goed om te weten

 

  • Iedereen aanwezig in uw zaak mag het pakket aannemen. Deze persoon zet ter plaatse een handtekening. Een volmacht is niet nodig.
  • U kan het toestel ook op een ander adres laten leveren. Geef het adres in als u de afspraak maakt. Nadien kan u het leveringsadres niet meer aanpassen.
  • Bent u de details van uw levering kwijt? Neem dan contact op met A&C systems. U krijgt antwoord binnen de 2 werkdagen.

Nadat u het toestel ontvangen heeft?

Installatie

 

Het tv-toestel installeert u zelf. Maak hiervoor zeker gebruik van de handleiding. Het is niet mogelijk een afspraak te maken met een Telenet-technicus om u hierbij te helpen.

 

Toestel stuk?

 

U heeft 2 jaar garantie via Samsung. Neem met hen contact op als…

 

  • u toestel niet (meer) werkt.
  • er onderdelen ontbreken, zoals de handleiding of de afstandsbediening.

 

Samsung beslist of u schade onder garantie valt of niet. Het garantiebewijs plakt op de doos waarin het toestel geleverd werd en ontving u per mail van A&C systems.

 

Is het toestel zichtbaar beschadigd bij de levering? Neem dan contact op met A&C systems. U krijgt antwoord binnen de 2 werkdagen.

 

WIGO Business niet meer behouden?

 

Als u tijdens de eerste 12 maanden na uw aankoop Telenet opzegt, blijft u uiteraard uw toestel behouden. Wel rekenen we een vergoeding aan voor de restwaarde van de korting, die u kan nakijken in uw contracten.

 

Goed om te weten

 

U kan ook uw Telenet-afstandsbediening gebruiken om uw nieuw tv-toestel te bedienen. Dat brengt u zo in orde.

 

De specificaties van het toestel vindt u terug in de handleiding en op onze site.

De Play-promotie?

Koopt u een tv-toestel via deze promotie? Dan kan u ook genieten van 3 maanden gratis Play.

 

Goed om te weten

 

  • Had u in het verleden al een promotie op Play? Geen probleem, u kan ook van deze promotie genieten.
  • Na de gratis periode van 3 maanden betaalt u maandelijks voor Play. Play is op elk moment opzegbaar.