Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
 
 

*Exclusief BTW

WIGO Business geworden?

We helpen u graag op weg.

Mobiele nummers toevoegen aan uw WIGO Business

Uw eerste simkaart(en) werd(en) geactiveerd, en nu wil u mobiele nummers toevoegen van bijvoorbeeld een nieuwe medewerker of uw partner? Geen probleem, dit doet u makkelijk online!

  • Wil u bestaande mobiele nummers van Telenet toevoegen aan uw WIGO Business?
  • Wil u nieuwe mobiele nummers toevoegen aan uw WIGO Business? U ontvangt vervolgens nieuwe simkaarten per post.
  • Wil u mobiele nummers van een andere provider omzetten naar WIGO Business? Hou dan uw huidige simkaartnummers bij de hand. U ontvangt vervolgens nieuwe simkaarten per post.

Simkaart(en) ontvangen?

  • Activeer vervolgens zelf uw mobiele nummer(s) via de link in de e-mail die u van ons krijgt. Elke geactiveerde simkaart krijgt standaard 1 GB toegewezen.
  • Deze verdeling van mobiele data tussen uw verschillende mobiele nummers behoudt u tot u de pot herverdeelt. Dit kan eenvoudig en op elk moment via Mijn Telenet (Mijn mobiele diensten > WIGO > Databeheer).
 
 

Goed om te weten

U kan tot

  • 2 mobiele nummers toevoegen bij WIGO Business 4 GB en
  • 5 mobiele nummers toevoegen bij WIGO Business 10 GB en WIGO Business 15 GB.
 
 
 
 

Mobiele nummers activeren in uw WIGO Business

  • Bestelde u WIGO business in een Telenet-winkel?
    Als u alle informatie bij de hand had, dan zorgde onze shopmedewerker er ter plekke voor dat uw bestaande of nieuwe mobiele nummer(s) werd(en) geactiveerd. Ook de gewenste mobiele data per mobiel nummer werden op dat moment toegewezen.
  • Voegde u online of telefonisch één of meerdere nieuwe mobiele nummers toe toen u WIGO Business bestelde?

Simkaart(en) ontvangen?

  • Activeer zelf uw mobiele nummer(s) via de link in de e-mail die u van ons ontving.
  • Elke geactiveerde simkaart krijgt standaard 1 GB toegewezen. Deze verdeling van mobiele data tussen uw verschillende mobiele nummers behoudt u tot u de pot herverdeelt. Dit kan eenvoudig en op elk moment via Mijn Telenet (Mijn mobiele diensten > WIGO > Databeheer).
 
 
 
 
 
 

Uw volle pot mobiele data verdelen

Elke maand krijgt u een nieuwe pot mobiele data om te verdelen over het hele team.

  • Bestelde u WIGO Business telefonisch of in een Telenet-winkel?
    Dan heeft één van onze medewerkers uw eerste pot data al verdeeld in samenspraak met u.
  • Bestelde u WIGO via telenet.be?
    Dan hebt u uw eerste pot data al verdeeld tijdens uw online bestelling.
  • Deze verdeling behoudt u tot u de pot opnieuw verdeelt. Dit kan eenvoudig via Mijn Telenet (Mijn mobiele diensten > WIGO > Databeheer).
  • U kan elke ongebruikte (én volledige) gigabyte op elk moment doorgeven aan elkaar!