Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

Telenet & BASE:
wat zit erin
voor u?

Goed nieuws: vanaf nu bundelen Telenet en BASE hun krachten.

 
 

Onze missie: u overal de beste verbinding bieden

U merkt het zelf ook: er komen alsmaar meer digitale toestellen en toepassingen bij. En natuurlijk wil u die mogelijkheden optimaal benutten. U verwacht dus ook overal de best mogelijke verbinding, op het werk én onderweg. En dat is waar Telenet, nu versterkt met BASE, voor gaat: het strafste netwerk.

 
 

Het strafste netwerk.
Met u als middelpunt.

Samen met BASE beschikken we nu over een eigen, krachtig vast én mobiel netwerk. Dat laat ons toe continu te innoveren om u de hoogst mogelijke kwaliteit te blijven leveren. We breiden ‘De Grote Netwerf’ dus uit en investeren zowel in ons vast als in ons mobiel netwerk.

 
 

Bent u klant bij Telenet,
of bij Telenet én BASE?

U blijft gewoon genieten van uw vertrouwde producten en een service die u als klant centraal stelt. Zowel Telenet als BASE staan voor straffe producten, klantvriendelijke service en een kwalitatief netwerk. En daarin kunnen we nu nog steviger investeren.

Kortom, het wordt er voor u alleen maar beter op!

 
 
Wil u nog meer weten?
Hieronder vindt u een lijst van antwoorden op de meest gestelde vragen.

Wat met mijn diensten en abonnementen?

Alles blijft zoals het is. U behoudt uw huidige abonnementen, onder dezelfde voorwaarden en met dezelfde voordelen.

 

Wanneer er later door de samensmelting voor u iets zou veranderen, nemen we tijdig contact met u op.

Combineren?

U kan tegelijk abonnementen van Telenet en BASE hebben. Maar u kan ze niet combineren in een pakket, bundel, …

Straffe diensten en abonnementen

Als klant verwacht u overal de beste verbinding, op het werk én onderweg. Telenet en BASE beschikken nu over een eigen krachtig vast en mobiel netwerk. Zo kunnen we u overal laten genieten van de strafste diensten en abonnementen.
Bovendien zullen Telenet en BASE samen blijven investeren in hun netwerk, om continu te innoveren en u de hoogst mogelijke kwaliteit te blijven leveren.

Nog vragen?

  • alleen Telenet-klant? U blijft Telenet-klant en Telenet blijft uw aanspreekpunt.
  • alleen BASE-klant? U blijft BASE-klant en BASE blijft uw aanspreekpunt.
  • zowel Telenet- als BASE-klant? U behoudt uw abonnementen van zowel Telenet als BASE. Telenet blijft uw aanspreekpunt voor uw Telenet-abonnementen en -diensten, en BASE voor de abonnementen en diensten van BASE.

 
 

Wat met mijn factuur?

Net zoals voor uw diensten en abonnementen, verandert er ook voor uw factuur en betaling niets.

  • U blijft uw Telenet-factuur betalen op het Telenet-rekeningnummer. En uw factuur blijft er ook hetzelfde uitzien.
  • BASE-klanten betalen hun factuur nog altijd op het BASE-rekeningnummer. Zij zien nu wel ‘Telenet Group bvba’ als begunstigde.

Er verandert ook niets aan…
  • het ogenblik waarop u betaalt
  • hoe u uw factuur ontvangt (post, e-mail)
  • hoe u betaalt (overschrijving of domiciliëring)
  • de betalingstermijn

Bent u zowel Telenet- als BASE-klant?

Dan blijft u 2 aparte facturen ontvangen: een factuur van Telenet en een factuur van BASE.

  • U betaalt ze dus apart (Telenet en BASE hebben ook een verschillend rekeningnummer).
  • Wil u een domiciliëring? Dan moet u die apart aanvragen, één bij Telenet en één bij BASE.
 

Kortom: voor alle vragen over uw Telenet-factuur kan u bij Telenet terecht. Voor al uw vragen over uw BASE-factuur kan u bij BASE terecht.

 
 

Waar kan ik waarvoor terecht?

U blijft terecht kunnen bij uw vertrouwde aanspreekpunten, zowel telefonisch, online als in de winkel.

  • Voor uw Telenet-diensten kan u bij Telenet terecht.
  • Voor uw BASE-diensten kan u bij BASE terecht.
 

Goed om te weten

In de BASE-verkooppunten kan u ook WIGO Business van Telenet kopen.

 
Onze contactgegevens blijven momenteel dezelfde.
 
 

Waar kan ik diensten van Telenet en BASE kopen en gebruiken?

Telenet

De diensten van Telenet Business kan u online, telefonisch, in een winkelpunt of bij een Telenet Business Partner kopen.

Goed om te weten

WIGO Business van Telenet kan u ook in deze BASE-verkooppunten kopen.

  • in Vlaanderen: alle BASE-verkooppunten.
  • in Brussel: La Chasse (Etterbeek), Mérode (Etterbeek), Jette, Basilix (Koekelberg) en Westland.

Waar gebruiken?

Goed om te weten

Heeft u een Telenet-internetabonnement? Dan heeft u toegang tot Wi-Free in Vlaanderen en in 8 Brusselse gemeenten en ook tot alle VOO-homespots in Wallonië.

BASE

Een BASE-abonnement koopt u via onze verschillende BASE-verkoopskanalen.

Waar gebruiken?

Met BASE kan u overal bellen, sms’en en surfen, ook in het buitenland.

 
 

Wat met het mobiel netwerk?

Op dit moment maakt Telenet nog gebruik van het Orange-netwerk. Maar sinds de samensmelting met BASE, hebben we ook toegang tot een eigen netwerk. Dat zullen we nu we nu volop upgraden en uitbouwen. Want we willen u absoluut garanderen dat u ook in de toekomst onbezorgd mobiel plezier blijft beleven.

 

Voorlopig blijven Telenet-klanten op het Orange-netwerk, en BASE-klanten op het BASE-netwerk. Op termijn zullen we alle klanten overzetten naar ons eigen Telenet-netwerk (het vroegere BASE-netwerk).

 

Zodra het zover is, brengen we u zeker op de hoogte. Tot dan blijft alles bij het oude.