Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

Wat u nog niet wist over de digitale telefoonoplossing bij uitstek

De 10 meestgestelde vragen over dé telefoonoplossing voor ondernemers

Uw klanten krijgen vaak de bezettoon? U weet niet wie u mag terugbellen? Het doorschakelen intern loopt niet vlot? Telenet Business ontwikkelde één oplossing voor alle telefoonproblemen van zelfstandigen en kleine ondernemers. In dit artikel vindt u de antwoorden op de 10 meestgestelde vragen over [[TB_TEL]].

Vraag 1. Wat is [[TB_TEL_M]]?

[[TB_TEL_M]] is een telefoonoplossing die ervoor zorgt dat elke klant of prospect iemand aan de lijn krijgt of teruggebeld wordt. Uw zaak is altijd bereikbaar via één vast algemeen nummer. U of uw medewerkers schakelen gemakkelijk door, nemen een tweede oproep aan en blijven ook bereikbaar op de baan. Voortaan straalt u ook via de telefoon een professioneel imago uit. Daarbij bellen u en uw medewerkers 24/7 onbeperkt naar vaste en mobiele lijnen in België en 1000 minuten gratis (meer dan 16 uur!) naar vaste en mobiele lijnen binnen Europa, Canada en VS.

Vraag 2. Ik ben een kleine ondernemer. Is [[TB_TEL_M]] wel voor mij?

[[TB_TEL_M]] is speciaal afgestemd op de noden van kleine en middelgrote bedrijven tot 20 medewerkers. Zo genieten ook zij van de professionele mogelijkheden met telefonie die vroeger voor de grote bedrijven was voorbehouden. Dat ondervindt ondernemer Mo Baghna van het Hasseltse restaurant Let’s Wok.

Vraag 3. Als ik met Skype bel ondervind ik vaak storingen. Waarom zou ik toch bellen over internet?

We weten dat online aanbieders van internettelefonie niet altijd een goede kwaliteit garanderen. Dit is anders bij [[TB_TEL_M]]. We zijn zelf de eigenaar van de kabel waarover u telefoneert. Omdat we het telefoonverkeer voorrang geven op het internetverkeer, belt u rimpelloos. U belt net zoals met een klassieke telefoon, met de voordelen van internet.

Vraag 4. Klanten vinden een keuzemenu wel handig. Maar past dit bij mijn kleine zaak?

Het keuzemenu zorgt ervoor dat klanten nooit meer een bezettoon krijgen. Ze kiezen bijvoorbeeld 1 voor de administratie, 2 voor het atelier, 3 voor de klantendienst… Dat vinden klanten altijd gemakkelijk, of ze nu een klein of groot bedrijf bellen. Vooral dokters, notarissen, architecten, middelgrote bedrijven, … kiezen voor zo’n menu. Andere zelfstandigen vragen de wachtrij te installeren. Met deze optie krijgen klanten altijd de eerst beschikbare medewerker aan de lijn. Wanneer u een passende wachtmuziek kiest of oplaadt, versterkt u ondertussen de branding van uw zaak.

Vraag 5. Ik bel graag draadloos met mijn vaste lijn. Kan dat?

Afhankelijk van uw wensen kiest u uit drie soorten telefoontoestellen:

  • Een groot toestel waarmee de onthaalbediende vlot telefoontjes doorschakelt.
  • Een professioneel, vast toestel.
  • Een draadloze telefoon waarmee u zich vrij beweegt.

Met de draadloze telefoon belt u in het hele bedrijf mobiel. Wanneer u uw zaak verlaat, worden gesprekken manueel of automatisch naar uw smartphone doorgestuurd.

Vraag 6. Onze klanten weten soms niet welk nummer ze moeten bellen. Kan dit eenvoudiger?

Met [[TB_TEL_M]] hoeft u voortaan maar 1 nummer te communiceren naar uw klanten. Via dit ene nummer bereiken ze toch elke medewerker of afdeling die ze wensen via het keuzemenu of doorschakeling. Leuk is dat intern wel iedereen zijn eigen telefoonnummer heeft. Als zaakvoerder stelt u tot 3 nummers in voor uzelf. (hoofdnummer, eigen nummer, fax).

Vraag 7. Ik wil een betere scheiding tussen werk en privé. Hoe doe ik dat?

Deze telefoonoplossing zorgt voor alle telefoons van en naar uw zaak. Hierdoor schakelt u zichzelf gemakkelijk af. Zet de voicemail op, schakel door naar een collega of medewerker… en check nadien gemakkelijk uw gemiste oproepen. Ondertussen geniet u zorgeloos van uw familie en vrienden.

Vraag 8. Ik koop liefst mijn telefoontoestellen aan. Waarom kan dat niet?

Telefoontoestellen gaan stuk door intensief gebruik, bijvoorbeeld in een atelier, frituur of bakkerij. Ze vallen wel eens en verouderen razendsnel. Dankzij onze abonnementsformule spaart u zich een eenmalige grote kost uit. Meteen hebt u ook de eeuwige garantie op goedwerkende toestellen. We vervangen kapotte of verouderde toestellen direct. Een technieker installeert ze zelfs zonder meerkost.

Vraag 9. Ik heb geen tijd om een nieuw systeem te kiezen en de installateurs te informeren. Hoe bespaar ik tijd?

Omdat u de online vragenlijst invult wanneer het u past, kennen we perfect uw wensen. Wij stellen u meteen de juiste toestellen voor. Ook tijdens de installatie verliest u geen tijd. De installateurs weten perfect wat u wenst, waar de toestellen mogen geplaatst worden en op welke naam ze ingesteld mogen worden. Na installatie informeren ze u in tien minuutjes over het systeem. Zo eenvoudig is het!

Vraag 10. Mijn zaak groeit onvoorspelbaar. Worden nieuwe medewerkers snel aangesloten?

We ondersteunen uw snelle groei door zo snel mogelijk een technieker langs te sturen. Hij installeert het nieuwe toestel en integreert de nieuwe kracht meteen in de bellijst van de collega’s. Wanneer u een medewerker vervangt, gebeurt de configuratie nog sneller.

 

Wil u ook het maximum halen uit uw vaste lijn? Bekijk [[TB_TEL]] voor uw zaak.

Meer Inspiratie

 
 
 
 

Inspiratie

  • Gemiste oproepen kosten omzet! 4 tips om het te vermijden

    Elk gemist gesprek kan een gemiste opdracht zijn. Hoe voorkomt u dit omzetverlies? Met onze simpele tips, uiteraard.

    lees meer
  • Bayaert-Imbaver

    Wanneer één storm door België raast, staat de telefoon roodgloeiend. Daarom is FreePhone Business onmisbaar voor Cindy en haar team.

    lees meer
  • Arcasa: "Wij zijn de baan op ... en bereikbaar"

    In de Rupelstreek hoeven mensen maar één naam en nummer te onthouden: dat van vastgoedkantoor Arcasa. Zaakvoerster Anke Coeck vertelt.

    lees meer