Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

7 goede redenen om digitaal te bellen

 
 
 
 

IT-tools werden de laatste jaren eenvoudiger. Telefoons werden complexer. Tientallen knopjes die u nooit gebruikt, een moeilijk voicemail systeem, een vuistdikke handleiding,... Hoog tijd voor vereenvoudiging!

Goedkoper en gemakkelijker bellen

Objectief gezien heeft digitaal bellen veel voordelen ten opzichte van hoe de meesten onder ons vandaag bellen. Wat wil u weten voordat u zelf de overstap zet? Of hoe overtuigt u uw baas hiervan?

  1. Bellen via computernetwerken kan vaak veel goedkoper of gratis. Vooral naar buitenlandse en mobiele nummers. Zo kan u nu via FreePhone Business aan een vaste kost per gebruiker bellen. Onafhankelijk van naar waar die belt, en welke opties hij of zij allemaal gebruikt.

  2. Gemakkelijker te beheren dan een klassieke telefooncentrale. Gebruiksvriendelijker. Dit filmpje vertelt u hoe gemakkelijk.

  3. Heel wat features zoals wachtmuziek, doorschakelen, antwoordapparaat,...

  4. Steeds meer opties. Vergelijk het met uw smartphone die steeds meer kan wanneer het aantal apps aangroeit.

  5. Mogelijkheden om te groeien zonder dat u nieuwe hardware in huis moet halen. Bye, bye kabels en fysieke centrale.

  6. Geen verbindingsproblemen zoals we die soms bij gratis Skype kennen. Storingen zijn zeldzaam.

  7. Automatische doorschakeling kan u als back-up installeren. Zo bent u ook bereikbaar als u een stroompanne hebt.

Bent u klaar om digitaal te bellen?
Hoe zegt u vaarwel aan uw telefooncentrale?
Kiest u voor een intiem, poëtisch of muzikaal afscheid?
Laat het ons weten op 0800 66 066 of in het dichtstbijzijnde winkelpunt in uw buurt.

 

Tine toont u alvast haar 3 manieren:

Muzikaal

Poëtisch

Intiem

 
 
 
 
 
 
 
 
data-overlay-scroll-enable="false"