Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
 
 

20/maand per gebruiker

 
 

[[TB_TEL]]

1 vast nummer,
101 mogelijkheden

Haal het maximum uit je vaste lijn met [[TB_TEL_M]]

  • Altijd bereikbaar: via één vast algemeen nummer
  • Professioneel imago: makkelijk doorschakelen, tweede oproep aannemen...
  • Professioneel onthaal: keuzemenu met welkomstboodschap

20/maand per gebruiker

 
 
 
 
 
 

[[TB_TEL]],
dat is sowieso:

Nooit meer een bezettoon

  • Je klanten haken niet meer af omdat ze een bezettoon horen.
  • Meerdere oproepen tegelijkertijd beantwoorden.

Professioneel klantenonthaal

  • Keuzemenu met automatische welkomst- en voicemailboodschap op je algemeen vast nummer.
  • Doorschakelingsopties om meteen bij de juiste medewerker te belanden.
  • Meerdere voicemailopties(bv. openingsuren en afwezigheden). 

Werk en privé in balans

  • Opnemen en doorschakelen naar je mobiel wanneer je wil.
  • Altijd en overal bereikbaar (op kantoor, thuis of onderweg) via je algemeen nummer zonder je mobiel nummer zichtbaar te maken. 

Alles in eigen beheer

  • Je kan alles zelf instellen en veranderen via een beveiligde website, wanneer je maar wil. 
 
 
 

Ik heb interesse in [[TB_TEL_M]] X

Laat hier je gegevens achter en wij contacteren je om samen dit product op maat van je bedrijf af te stemmen.

Het formulier wordt verzonden Even geduld ...
We kunnen uw vraag momenteel niet verwerken. Probeer het later opnieuw. Als het probleem blijft duren, vragen we u om onze klantendienst te contacteren.
  1. Verplicht in te vullen
  2. Verplicht in te vullen
  3. Verplicht in te vullen Gelieve een geldig GSM in te vullen.

De persoonsgegevens die je ons hier meedeelt, worden opgenomen in de bestanden van Telenet BV, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, BTW BE0473.416.418, RPR Antwerpen, afdeling Mechelen (hierna “Telenet”), verantwoordelijke voor de verwerking.

Is jouw bedrijf nog geen Telenet Business klant?*

Dan verwerkt Telenet jouw persoonsgegevens enkel naar aanleiding van je aanvraag. Indien je wenst dat Telenet jouw persoonsgegevens gebruikt om je in de toekomst te informeren over de Telenet producten en diensten, dan kan je dat hieronder aangeven. Zodra jouw bedrijf Telenet Business klant wordt, zal de verwerking van je persoonsgegevens onderworpen worden aan de bepalingen inzake verwerking van persoonsgegevens van de Algemene Voorwaarden van Telenet Business, en – afhankelijk van de bestelde producten of diensten – het Telenet privacybeleid. Het bedrijf wordt daarover op dat moment nader geïnformeerd.

Is jouw bedrijf al Telenet Business klant?

Dan worden jouw persoonsgegevens verwerkt zoals uiteengezet in de bepalingen inzake verwerking van persoonsgegevens van de Algemene Voorwaarden van Telenet Business, en – afhankelijk van de betrokken producten of diensten die het bedrijf heeft – het Telenet privacybeleid.

 

Je hebt het recht Telenet te vragen om de persoonsgegevens die op jou betrekking hebben in te zien, ze te laten verbeteren, te laten wissen of over te dragen. Je kan deze rechten uitoefenen via Mijn Telenet (enkel indien jouw bedrijf Telenet Business klant is en een Mijn Telenet account heeft) en de Telenet winkelpunten. In het winkelpunt dien je eerst een bewijs van je identiteit over te maken, bij voorkeur aan de hand van een kopie van de voorzijde van jouw identiteitskaart.

 

Indien je een klacht hebt in verband met de verwerking van je persoonsgegevens door Telenet, kan je je wenden tot de Gegevensbeschermingsautoriteit via: https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be/burger/acties/klacht-indienen

 

* Voor de gemakkelijkheid spreken we hierboven steeds over “bedrijf”. Deze kennisgeving inzake privacy is echter ook van toepassing op de persoonsgegevens die jij ons als zelfstandige meedeelt.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Waarom kiezen zij voor FreePhone Business

 
 

"In drukke periodes zoals kerst of de communiefeesten zie ik de telefonische bestellingen stijgen. Da’s omdat mijn klanten geen bezettoon meer horen!"

 

 

 

Marie Osée

Vishandel Boulogne-sur-mer

 
 
 
 

"Nu elk telefoontje sneller bij de juiste medewerker geraakt, kunnen we onze klanten nog sneller vooruithelpen bij het zoeken naar het juiste profiel. En een tevreden klant is de beste reclame."

 

 

Els De Jonghe

Spindle BVBA

 
 
 
 

"Als er personeel ziek is of met verlof kan ik dat nu onmiddellijk aanpassen in de instellingen. Ook als ik op de baan ben. Pure tijdswinst!"

 

 

 

 

Danny Geerinck

GD Verpakkingen

 
 
 
 

Vaste telefonie combineren met het strafste internet en mobiele telefonie ?

 
+
 
+
 
+
 
 
 
 
 

Alle details van [[TB_TEL]]

Productdetails

[[TB_TEL]] is een vaste digitale telefonieoplossing (IP) voor bedrijven tot 20 gebruikers. Het werkt net zoals een telefooncentrale (PBX), maar dan in de cloud. Deze oplossing biedt meer functionaliteiten dan een klassieke lijn.

  • Met [[TB_TEL]] bel je  24/7 onbeperkt naar vaste en mobiele lijnen in België en 1000 minuten naar vaste en mobiele lijnen binnen Europa, Canada en VS.
  • Je kan één algemeen vast nummer instellen (bedrijfstelefoonnummer) en elke werknemer heeft zijn eigen nummer. Als zaakvoerder kan je 3 nummers instellen (hoofdnummer, eigen nummer, fax).
  • Je kiest zelf welk telefoonnummer je zichtbaar/bekend wil maken (je eigen nummer of het algemeen nummer).  Zo kies je zelf of je gestoord wil worden.
  • Voicemails (openingsuren, langere afwezigheid, vakantie, out-of-office) en welkomstboodschap (tijdens de werkuren) kunnen gemakkelijk ingesteld worden voor het algemeen nummer van je bedrijf en voor de nummers van je medewerkers.
  • Je kan oproepen manueel of automatisch doorschakelen of afleiden naar andere medewerkers of voicemail (indien bezet, bij geen antwoord, na x aantal seconden, indien niet bereikbaar, bij vakantieperiode, na sluitingstijd of niet-storenknop).
  • Er kan een keuzemenu of wachtrij, met wachtmuziek en welkomstbericht, ingesteld worden voor het algemeen nummer.
  • Je kan zelf alle functionaliteiten beheren en instellen (configureren) via een beveiligde website (portaal).
  • Je kan telefoonnummers in bulk toevoegen aan je contacten.
  • Je betaalt een vaste maandelijkse kost per gebruiker (inclusief updates en onderhoud).
  • Je kan uw vaste telefonie uitbreiden naar maximum 20 gebruikers als je je zaak uitbreidt.

Telefoontoestel

Slimme telefoon

Met [[TB_TEL]] bel je via het strafste netwerk van Vlaanderen: [[TB_INT]] van Telenet Business. Hierdoor heb je geen aparte telefoonlijn meer nodig en dus ook geen overbodige kabels.

De IP telefoontoestellen huur je bij Telenet Business.

 

Je huurt je toestellen bij Telenet Business: 

Professional

Telefoontoestel

Prijs/maand:
€ 5 /telefoon


Meer info Panasonic KX-HDV130A02

 
 

Executive

Geavanceerd telefoontoestel

Prijs/maand:
€ 10 /telefoon


Meer info Panasonic KX-HDV230A02

 
 

Draadloos telefoonsysteem

Draadloze telefoon en basisstation

Prijs/maand: € 8 /basisstation + telefoon

Per extra standalone telefoon: € 6/maand


Meer info Panasonic KX-TGP600A02

 
 

Neem contact op met één van onze Telenet Business Partners of bezoek een winkelpunt.

Installatie

Een Telenet Business-technieker komt bij je langs voor de installatie (configuratie) van de nieuwe telefoontoestellen. Hij installeert samen met jou de IP-telefoons en voorziet de configuratie van de dienst(en).

 

Dit houdt in dat de technieker nummers toekent aan gebruikers, toestellen koppelt aan deze gebruikers en samen met jou de configuratie van de door jou gewenste functionaliteit doorloopt.

Zo ben je zeker dat na zijn vertrek alles werkt zoals het moet.

 

Nadien kan je altijd nog zelf je configuratie verder verfijnen en aanpassen via je beveiligde website (portaal).

 

Installatie en activatievoorwaarden te verkrijgen bij offerte aanvraag.

Voorwaarden

[[TB_TEL]] is voorbehouden voor ondernemers en zelfstandigen die beschikken over een ondernemingsnummer. Om van [[TB_TEL]] te genieten, moet de klant een [[TB_INT]] connectie hebben. Maandelijkse bijdrage per gebruiker is exclusief huur van telefoons en omvat :

  • onbeperkt bellen naar vaste en mobiele lijnen binnen België en met uitzondering van speciale nummers en diensten van derde partijen - op voorwaarde van een normaal gebruik (telenet.be/normaalgebruik) in het kader van een onbeperkt aanbod vaste en/of mobiele telefonie.
  • en 1.000 belminuten naar vaste en mobiele lijnen in Europa, VS en Canada.

 

Prijzen zijn exclusief BTW.

 
 
 
 

Inspiratie

  • Hoe installeert Tony jouw vaste telefonie?

    Tony en zijn collega-techniekers komen een halve dag bij je langs om je vaste telefonie te installeren. Maar ze doen veel meer dan dat.

    lees meer
  • Let’s Wok: “Meer dan 2.500 oproepen per maand”

    Bij de Let’s Wok-restaurants in Hasselt staat de telefoon roodgloeiend. Gelukkig kunnen Mo Bagha en zijn team rekenen op hun digitale telefonieoplossing.

    lees meer
  • 10 vragen over digitaal telefoneren

    [[TB_TEL]] is een telefoonoplossing die ervoor zorgt dat elke klant of prospect iemand aan de lijn krijgt. Jij of jouw medewerkers schakelen gemakkelijk door, nemen een tweede oproep aan en blijven ook bereikbaar op de baan.

    lees meer
 
 
Logo de digitale versnelling

Hulp nodig om je zaak
digitaal vooruit
te helpen?

 
 

Heb je een vraag over
[[TB_TEL]]?

 
 

Contact en advies

 
 
 
data-overlay-scroll-enable="false"
data-overlay-scroll-enable="false"
data-overlay-scroll-enable="false"