KLIK
AL MEER DAN 75.000 ONDERNEMERS KOZEN VOOR KLIK. JIJ OOK?
Het beste van Telenet Business in één bundel
Eén factuur met een vast bedrag per maand, zonder verrassingen
Met de meest persoonlijke hulp
Eén expert die uw vraag opvolgt van begin tot oplossing.
Hoeveel mobiele abonnementen heb je nodig?
1. Algemeen
De algemene voorwaarden Telenet Business voor producten en diensten bestemd voor zelfstandigen en kleine bedrijven (m.i.v. de daarin vervatte bijzondere voorwaarden) (de “Algemene Voorwaarden”), gebruiksvoorwaarden en productspecificaties van Telenet Business zijn, in zoverre er in deze bijzondere voorwaarden niet van afgeweken wordt, van toepassing op KLIK (Buro) (S).
2. Mobiele telefonie – bepalingen enkel van toepassing op KLIK (S)
2.1. Het aantal simkaarten inbegrepen in KLIK (S) is beperkt en afhankelijk van de gekozen KLIK (S). De simkaarten mogen enkel ter beschikking gesteld worden aan de werknemers of aangestelden van de Klant, in het kader van de bedrijfsvoering.
2.2. Onbeperkt sms’en en/of bellen: alleen binnen België naar Belgische nummers en in andere landen van de EU-zone naar nummers van binnen de EU-zone (steeds met uitzondering van speciale nummers en diensten van derde partijen) en enkel op voorwaarde van een normaal gebruik zoals gedefinieerd in de Algemene Voorwaarden. Voor de internationale tarieven, zie telenet.be/nl/business/meer/tarieven/klik.
3. Vaste telefonie
Onbeperkt bellen: alleen naar (in geval van KLIK Buro) vaste nummers binnen België (met uitzondering van speciale nummers en diensten van derde partijen) en enkel op voorwaarde van een normaal gebruik zoals gedefinieerd in de Algemene Voorwaarden. Voor de internationale tarieven en de tarieven buiten het inbegrepen belvolume, zie telenet.be/nl/business/meer/tarieven/klik.
4 Mobiel internet – bepalingen enkel van toepassing op KLIK (S)
4.1. Elke KLIK (S) biedt een welbepaald standaard inbegrepen mobiel internetvolume dat kan gebruikt worden door een welbepaald aantal simkaarten. Om mobiele data te kunnen gebruiken, dient iedere simkaartgebruiker een persoonlijke login aan te maken. Het inbegrepen mobiel internetvolume is enkel geldig in België en de andere landen van de EU-zone en niet overdraagbaar naar de volgende maand. Is het inbegrepen mobiel internetvolume bereikt, dan wordt het mobiel internetverbruik tot het einde van de facturatieperiode gepauzeerd. Voor tarieven voor verbruik buiten het inbegrepen mobiel internetvolume, zie telenet.be/nl/business/meer/tarieven/klik.
4.2. Free G (niet van toepassing op KLIK S): Indien Free G inbegrepen is, krijgt de Klant naast het standaard inbegrepen mobiel internetvolume een bijkomend mobiel internetnetvolume voor een selectie van apps (Yelo Play, Play Sports, Facebook Messenger (behalve de games) en WhatsApp, hierna gezamenlijk, de “Free G-apps”). Voor Play Sports heeft de Klant een bijkomend abonnement nodig. Voor Free G gelden per KLIK, afhankelijk van de gekozen KLIK en per maandelijkse facturatieperiode, de volgende beperkingen voor het dataverbruik van de Free G-apps:
Indien de Klant met de Free G-apps bovenstaande verbruiksgrenzen overschrijdt dan stopt Free G voor de resterende duur van deze facturatieperiode en zal het dataverbruik van de Free G-apps van het standaard inbegrepen mobiel internetvolume gaan. Wanneer het standaard inbegrepen mobiel internetvolume bereikt is, stopt ook Free G voor de resterende duur van deze facturatieperiode, zelfs indien bovenstaande Free G-verbruiksgrenzen nog niet bereikt werden. Voor meer info, zie telenet.be/nl/business/free-g. Hoeveel data men met Free G verbruikt, vindt de Klant op Mijn Telenet (bij verbruik). Telenet behoudt zich het recht voor om de Free G-apps te vervangen door vergelijkbare apps. Op basis van beslissingen van bevoegde instanties kan Telenet verplicht worden om het aanbod te wijzigen (bv. aanpassen van de verbruiksgrenzen).
4.3 Indien de Klant overstapt naar een nieuwe KLIK (S) waarin een hoger mobiel internetvolume inbegrepen is dan in zijn huidige KLIK (S) (een “Upgrade”), zal de nieuwe KLIK (S) onmiddellijk beschikbaar zijn tijdens de lopende facturatieperiode. Indien de Klant overstapt naar een nieuwe KLIK (S) waarin een lager mobiel internetvolume inbegrepen is dan in zijn huidige KLIK (S) (een “Downgrade”), zal de nieuwe KLIK (S) pas in werking treden vanaf de eerste dag van de eerstvolgende facturatieperiode. In eenzelfde facturatieperiode kan de Klant na een Upgrade niet vervolgens een Downgrade doen. De Klant dient de Up- en Downgrades te goeder trouw aan te vragen. Telenet behoudt zich het recht voor om bij het frauduleus doorvoeren van Up- en Downgrades het werkelijke meerverbruik aan te rekenen.
5. Vast internet
De inbegrepen internetverbinding is afhankelijk van de gekozen KLIK (Buro) (S).
6. Televisie
6.1. Afhankelijk van de gekozen KLIK, is Digitale TV standaard inbegrepen, dan wel optioneel.
Terugkijk TV (niet van toepassing op KLIK S): Indien Terugkijk TV inbegrepen is bij Digitale TV, is het echter mogelijk dat een zender geen terugkijkrechten heeft voor sommige uitzendingen. Voor alle info over Terugkijk TV, zie https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/business/klantenservice/wat-is-terugkijk-tv.
6.2. Indien Digitale TV inbegrepen is in KLIK (Buro) (S), kan de Klant gebruik maken van Yelo Play/Telenet TV. Enkel de beheerders aangeduid door de Klant hebben toegang tot Yelo Play/Telenet TV; de overige simkaartgebruikers niet. Het aantal schermen waarop men via Yelo Play/Telenet TV tegelijkertijd Digitale TV kan kijken, is beperkt. Voor meer informatie zie https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/play-of-play-more-ook-bekijken-via-de-yelo-app-yelotvbe.Yelo Play/Telenet TV kan in alle landen van de Europese Unie worden bekeken, maar sommige films, series of programma’s kunnen enkel op het internetnetwerk van Telenet worden bekeken. Voor alle info over Yelo Play/Telenet TV, zie https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/play-of-play-more-ook-bekijken-via-de-yelo-app-yelotvbe.
Onze experts helpen je graag verder.
Van maandag tot vrijdag, 8u tot 20u
Dankzij onze technische ondersteuning kan je 24/7 op onze hulp rekenen.
Een probleem? We komen dezelfde dag nog langs*.
Je kiest live je beschikbare expert. Die volgt je probleem op van a tot z.
Met één klik vraag je ons om je terug te bellen. Nooit meer wachten!
*Een herstelling nodig voor je businessproducten? Bel ons op werkdagen vóór 15u00 en op zaterdag vóór 12u00. Dan komen we dezelfde dag nog bij je langs. Als het kan, herstellen we het dezelfde dag nog.
Inbegrepen:
Optioneel:
Inbegrepen:
Optioneel:
Inbegrepen:
Optioneel:
Ontdek onze oplossingen op maat van zelfstandigen en kleine bedrijven.
Formules | Prijs / maand | # simkaarten |
Free G | Downloadsnelheid | Digitale TV | Terugkijk TV | Vaste telefonie |
KLIK S 5 GB |
94,60 | tot 2 | 150 Mbps | ||||
KLIK 10 GB |
107,06 | tot 2 | 300Mbps | ||||
KLIK 20 GB |
117,36 | tot 2 | 300 Mbps | ||||
KLIK 40 GB |
145,02 | tot 5 | 300Mbps | Optie | |||
KLIK 80 GB |
166,84 | tot 5 | 300Mbps | Optie | |||
KLIK 120 GB |
265,62 | tot 10 | 300Mbps | Optie | |||
KLIK BURO S | 79,01 | 150Mbps | |||||
KLIK BURO Met digitale TV |
91,92 | 300Mbps | |||||
KLIK BURO Zonder digitale TV |
73,81 | 300Mbps |
Inspiratie