Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

Weg met
registratie­frustratie

Met een digitaal onthaal hoeven uw bezoekers nooit meer te wachten om uw parking en gebouw binnen te komen, het vergaderlokaal te vinden of via de wifi te werken.

Een van de grootste frustraties van bezoekers? Inefficiëntie. Zoals wanneer ze aan de balie voor de zoveelste keer hun gegevens moeten noteren en gevraagd worden om te wachten tot hun contactpersoon bereikbaar is. Of als ze voor de wificode een officiële aanvraag in drievoud moeten doen. Met Internet of Things is zo’n tijdverlies verleden tijd.

Een 10 voor gastvrijheid

Bij [[TB_IOT]] helpen we ondernemers om slimmer te ondernemen. Daar hoort ook de goeie flow van uw bezoekers bij. Parking oprijden, badge maken, wificode ontvangen, contactpersoon verwittigen en deuren openen: waarom zou u alles manueel doen als het ook automatisch kan?

 

Door eenvoudige taken te digitaliseren:

  • krijgt uw baliepersoneel de handen vrij voor andere zaken,
  • weet u op elk moment welke personen er in het gebouw zijn,
  • oogst u lof en een brede glimlach van uw bezoekers voor zo’n groot gemak.

 

U gebruikt daarvoor een apart bezoekerssysteem of integreert het in uw Office 365-pakket.

Gemak en tijdwinst met een digitaal bezoekersbeheer

Zo laat u uw bezoekers binnenkort niet meer wachten:

  • Slagboom met cameraherkenning: verwacht u een bezoeker? Het enige wat hij op voorhand hoeft te doen is zijn nummerplaat registreren. Als hij op de dag van de afspraak aan de parking arriveert, herkent de camera zijn auto meteen en gaat de slagboom voor hem open. En u reserveert zelfs een specifieke parkeerplaats.
  • Bericht bij aankomst van uw bezoeker: zodra hij de parking oprijdt, krijgt u een sms, e-mail of desktopmelding, rolt zijn naambadge uit de printer en klokt het beveiligingssysteem hem in.
  • QR-code voor wifi en toegang: uw bezoeker krijgt ook automatisch een QR-code voor wifi en eventueel een code om zonder badge deuren te openen.

Neem de proef op de som

Eerst zien en dan geloven? Trek uw sportschoenen aan en ga eens badmintonnen in het Yonex Center in Aartselaar. Het sportcentrum draait dag en nacht onbemand. Als u online reserveert, krijgt u een toegangscode, en de verlichting en verwarming werken automatisch. Of kom eens bij ons langs. Sinds kort is de parking van ons Telenet-hoofdkantoor in Mechelen radicaal digitaal.

 

Win tijd met een digitale bezoekersflow en een beetje hulp van Telenet Business. Ontdek nog meer slimme toepassingen op onze website of mail meteen voor een gepersonaliseerd voorstel naar iotadmin@telenetgroup.be.

Meer Inspiratie

 
 
 
 

Inspiratie

  • Smart lock: kies wie wanneer waar binnen mag

    Sleutels zijn verleden tijd, want met een smart lock of digitaal slot geeft u op een veilige manier (tijdelijk) toegang aan bijvoorbeeld leveranciers.

    lees meer
  • Weet u op dit moment waar uw waardevolle dingen zijn?

    Pakketjes volgen via tracking en tracing kent u wellicht. Maar wist u al dat u met een RFID of gps-tracker ook voorraden efficiënt kan beheren?

    lees meer
  • Mobly

    Zo’n slimme auto is niet langer science-fiction. Ook niet voor u!

    lees meer