Hoe u mensen onbewust beïnvloedt … en doet kopen op uw website
Deze kleine tips helpen u om e-commerce klanten te beïnvloeden. Ontdek hoe u uw webshop klanten kan doen kopen om uw omzet te verhogen.
lees meerOpvallend, maar gratis levering en de laagste prijs zijn niet voor elke online klant doorslaggevend. Hoe belangrijk is de stiptheid van levering bijvoorbeeld?
De stiptheid van leveringen is essentieel. Daar laten studies geen twijfel over. In dit artikel focussen we op nog twee wensen van uw online klanten. U hebt een troef in handen als u deze aanbiedt op uw webshop.
Snelheid van verzending wordt steeds belangrijker. Dat toont een onderzoek bij Amerikanen en Britten aan. Omdat grote spelers als Amazon steeds sneller leveren, verwachten consumenten dit ook van andere winkels. Deze trend waait ook over naar Europa, waar intussen vele shops al binnen 24 uur leveren.
Het product gemakkelijk kunnen retourneren is voor 71,3% een reden om online te bestellen. 92% van de mensen is bereid om een opnieuw te kopen bij een laagdrempelig retourproces. Dit wil niet zeggen dat een product retourneren gratis moet zijn. Bij de meeste webwinkels is dit op kosten van de koper.
Deze kleine tips helpen u om e-commerce klanten te beïnvloeden. Ontdek hoe u uw webshop klanten kan doen kopen om uw omzet te verhogen.
lees meerEen chatbot installeren op uw website of Facebook-pagina is een goed idee. Weet u al wat een chatbot is en waarom u het best gebruikt?
lees meerIs uw website al voldoende klantgericht? Met deze tips wordt de gebruikserservaring van uw klanten er alleen maar beter op.
lees meer