Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

Nu ook antwoorden op uw vragen in het vernieuwde Mijn Telenet

 
 
 
 

Mijn Telenet zit in een gloednieuw kleedje om het voor u makkelijker en overzichtelijker te maken. Drie dingen om te onthouden.

1. Mijn Telenet en klantenservice zijn één

Vandaag zoekt u niet langer op verschillende pagina’s naar informatie over uw Telenet-diensten. Het vernieuwde Mijn Telenet combineert het vertrouwde Mijn Telenet portaal met de klantenservice. Voortaan beheert u uw persoonlijke diensten én zoekt u online antwoorden op uw vragen op één centrale pagina. Handig toch?

2. Persoonlijke Telenet-diensten beheert u met de blauwe kaartjes

De blauwe kaartjes bevatten informatie over uw persoonlijke Telenet-diensten.

Hier kan u eenvoudig uw verbruik opvolgen, facturen bekijken en logins beheren.

3. Witte kaartjes beantwoorden uw vragen en geven u tips

Heeft u een vraag? Dan kan u rechts bovenaan de zoekfunctie gebruiken. De witte kaartjes geven antwoorden op veelgestelde vragen. Daarnaast vindt u ook tips & tricks die u helpen om meer uit uw Telenet-diensten te halen. Hoe beschermt u bijvoorbeeld al uw medewerkers op het internet of zorgt u voor een optimaal netwerk?

Dit filmpje geeft u alvast een preview van het vernieuwde Mijn Telenet. Maar ontdek het vooral zelf op telenet.be/mijntelenet.

Volg ons op Facebook en LinkedIn!

Bekijk ook

  • Ondernemers bereikten samen 5,7 miljoen klanten.

    In december zetteTelenet Business 200 ondernemers gratis in de kijker met de actie

    lees meer
  • REDIRECT - Mis deze 6 IT-trends voor zelfstandigen en kleine ondernemers niet in 2018

    De evoluties op het vlak van IT gaan ook in 2018 razendsnel. Welke IT-trends mag u niet missen dit jaar?

    lees meer
  • 5 voordelen van digitaal factureren

    Stuurt u nog facturen per post naar uw klanten? Dit kan efficiënter.

    lees meer