Ondernemers bereikten samen 5,7 miljoen klanten.
In december zetteTelenet Business 200 ondernemers gratis in de kijker met de actie
lees meerMijn Telenet zit in een gloednieuw kleedje om het voor u makkelijker en overzichtelijker te maken. Drie dingen om te onthouden.
Vandaag zoekt u niet langer op verschillende pagina’s naar informatie over uw Telenet-diensten. Het vernieuwde Mijn Telenet combineert het vertrouwde Mijn Telenet portaal met de klantenservice. Voortaan beheert u uw persoonlijke diensten én zoekt u online antwoorden op uw vragen op één centrale pagina. Handig toch?
De blauwe kaartjes bevatten informatie over uw persoonlijke Telenet-diensten.
Hier kan u eenvoudig uw verbruik opvolgen, facturen bekijken en logins beheren.
Heeft u een vraag? Dan kan u rechts bovenaan de zoekfunctie gebruiken. De witte kaartjes geven antwoorden op veelgestelde vragen. Daarnaast vindt u ook tips & tricks die u helpen om meer uit uw Telenet-diensten te halen. Hoe beschermt u bijvoorbeeld al uw medewerkers op het internet of zorgt u voor een optimaal netwerk?
Dit filmpje geeft u alvast een preview van het vernieuwde Mijn Telenet. Maar ontdek het vooral zelf op telenet.be/mijntelenet.
In december zetteTelenet Business 200 ondernemers gratis in de kijker met de actie
lees meerDe evoluties op het vlak van IT gaan ook in 2018 razendsnel. Welke IT-trends mag u niet missen dit jaar?
lees meerStuurt u nog facturen per post naar uw klanten? Dit kan efficiënter.
lees meer