U bent klantvriendelijk, maar is uw website dat ook al?
Is uw website al voldoende klantgericht? Met deze tips wordt de gebruikserservaring van uw klanten er alleen maar beter op.
lees meerBetalen met smartphone-apps wordt steeds populairder, dus mogelijks vragen uw klanten er ook naar. Ontdek met welke oplossingen u uw klanten nog beter van dienst kan zijn. Mooi meegenomen: u wint er ook wat bij.
Steeds meer klanten verwachten dat ze in uw winkel veilig kunnen betalen met een app op hun smartphone of met een NFC-chip. Bent u al mee?
Om te beginnen bent u nog klantvriendelijker als u klanten laat kiezen hoe ze willen betalen. Met deze nieuwe tools biedt u niet alleen een handige, maar ook een veilige en gemakkelijke betaalwijze. Dat geeft uw klanten gemoedsrust, maar zelf weet u ook dat het geld goed bij u terechtkomt.
Extra voordeel dat vele ondernemers overtuigt om klanten via hun smartphone te laten betalen: u betaalt minder tot niets voor transacties.
Ondertussen zijn er al verschillende oplossingen die betalen in winkels gemakkelijker maken, zowel voor klant als handelaar. Dit zijn de 5 meest bekende in België:
Alleen al met de Bancontact-app werden in 2017 maar liefst 12 miljoen betalingen uitgevoerd. De bankapp van KBC heeft 800.000 actieve gebruikers en bij Belfius zijn dat er meer dan een miljoen. Vaak weten klanten dus al zeer goed hoe mobiel betalen werkt. Pols dus gerust eens naar hun ervaringen en vraag waarmee zij liefst betalen. Wie weet kunnen ze u in geen tijd op weg helpen om er zelf mee te starten.
Is uw website al voldoende klantgericht? Met deze tips wordt de gebruikserservaring van uw klanten er alleen maar beter op.
lees meerE-coupons worden steeds populairder in België. Weet u al hoe u die online kortingsbonnen best inzet om uw klanten te overtuigen?
lees meerKlanten waarderen geeft uw zaak een boost. Ontdek 12 ideeën om loyaliteit te belonen en klanten fan te maken van uw zaak.
lees meer