Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

BusinessBytes

Efficiënte dienstverlening met servicenummers

 
 
 
 

Servicenummers zijn een belangrijk en strategisch communicatiemiddel voor bedrijven. Het bekendste servicenummer is ongetwijfeld 0800, maar afhankelijk van uw doelstellingen kan u ook voor 078-, 070- of 090x-nummers kiezen. We zetten de voordelen en eigenschappen van servicenummers voor u op een rijtje.

Drempelverlagend

Met een 0800-nummer neemt u de kosten van de oproep voor uw rekening. Gebruikt uw concurrent geen 0800-nummer, dan hebt u een belangrijk competitief voordeel: potentiële klanten bellen gemakkelijker naar een gratis 0800-nummer dan naar een betaalnummer.

Gesprekken en profielen analyseren

Door gebruik te maken van servicenummers, kan u de inkomende gesprekken en profielen van respondenten gemakkelijk analyseren. Als u bijvoorbeeld aparte nummers voor verschillende promotionele acties inzet, is een vergelijking tussen de acties eenvoudig en snel gemaakt.

Oproepen verschillend verwerken

Ook de behandeling van oproepen kan variëren. Zo kan u oproepen naar een bepaald servicenummer vanaf een bepaald tijdstip automatisch afleiden naar een call center. De routering kan ook op basis van een ander criterium gebeuren, zoals het regionummer van de oproepers.

Zowel business-ondersteunend als zelf ‘business’

Servicenummers kunnen niet alleen business genereren, ze kunnen zelf ook een business zijn. Een 0900-nummer bijvoorbeeld kan u voor betalende dienstverlening gebruiken. Dan ontvangt uw bedrijf een deel van de gesprekskosten.

Vrijheid

Een servicenummer geeft u heel wat vrijheid. Als u verhuist naar een andere regio, dan kan u het nummer blijven gebruiken. Wilt u dat uw nummer ook vanuit het buitenland bereikbaar is, kies dan voor een 078-nummer.

Welk servicenummer past bij uw bedrijf?

  0800 078 070 090x
De beller betaalt niets
een deel van de gesprekskosten de volledige gesprekskosten
de volledige gesprekskosten
Uw onderneming betaalt de volledige gesprekskosten een deel van de gesprekskosten niets niets, maar krijgt een deel van de gesprekskosten
Bereikbaar vanuit het buitenland nee ja nee nee
Beschikbare ranges 0800 6x xxx 078 35 3x xx 070 69 xx 090x xx xxx

 

Meer info over servicenummers

 
 

Bekijk ook

  • VGD

    “Om de continuïteit te garanderen, hebben we in elk kantoor een back-uplijn.”

    lees meer
 
 
 
 
 
 
data-overlay-scroll-enable="false"