Hoe u mensen onbewust beïnvloedt … en doet kopen op uw website
Deze kleine tips helpen u om e-commerce klanten te beïnvloeden. Ontdek hoe u uw webshop klanten kan doen kopen om uw omzet te verhogen.
lees meerOp steeds meer websites chat u live … met een robot. Leuk idee zo’n chatbot. Misschien ook wel voor uw website of online winkel? Of nog directer via Messenger en WhatsApp?
“Hallo, ik ben Evelyne. Leuk u te zien.”
“Stel me gerust uw vraag”
Zo verwelkomen chatbots u al op heel wat websites. Binnenkort ook op de uwe?
Een chatbot is een geautomatiseerde gesprekspartner via chat. Grote en kleine ondernemingen plaatsen die op hun website. Ze bootsen menselijke gesprekken na, beantwoorden vragen en assisteren hen om online te kopen. Zo helpen ze klanten dag en nacht op een persoonlijke manier.
Leuk is dat chatbots ook los van uw site klanten bedienen, bijvoorbeeld in populaire berichtenplatformen als WhatsApp en Messenger.
Chatbots zijn een van dé 5 online marketing trends van 2019. Een chatbot op uw website is immers zeer klantvriendelijk:
De beste chatbots zijn zij die uw persoonlijke stijl hanteren. Dit moet u hen leren. Net zoals u veelgestelde vragen en scenario’s op voorhand moet uitschrijven.
De chatbot zelf hoeft u niet te bouwen. Maak het u gemakkelijk en neem vandaag nog contact met één van onze Telenet Business chatbot experten.
Bent u al klant?
Bel dan 03 355 40 80.
Deze kleine tips helpen u om e-commerce klanten te beïnvloeden. Ontdek hoe u uw webshop klanten kan doen kopen om uw omzet te verhogen.
lees meerGratis levering is niet wat uw klanten liefst willen bij de verzending van hun pakket. Welke service willen uw klanten wel? Ontdek de top 3.
lees meerIs uw website al voldoende klantgericht? Met deze tips wordt de gebruikserservaring van uw klanten er alleen maar beter op.
lees meer