Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

Waarom is het belangrijk en
hoe pakt u het aan?

Wifi in horeca

 
 

Voor horecazaken is wifi een extra manier om zich te onderscheiden van concurrenten. Wij zochten uit waarom het als hotel, restaurant of café zo belangrijk is om te investeren in een goede wifi-oplossing.

Wifi in horeca waarom is het belangrijk en hoe pakt u het aan?

In onze whitepaper krijgt u een antwoord op prangende vragen als: 

  • Zorgt wifi voor loyaliteit en extra omzet in horecazaken?
  • Slechte wifi heeft negatieve impact op uw horecazaak
  • Wist je dat:
    • 29% een hotel niet opnieuw boekt als de wifi er niet goed is
    • 63% een hotel niet zou boeken als het
      geen (gratis) wifi aanbiedt
    • 92% van de Vlaamse consumenten wifi in zijn hotel wilt
 
 
Formulier verzenden Even geduld ...
We kunnen je vraag momenteel niet verwerken. Probeer het later opnieuw. Als het probleem blijft duren, vragen we je om onze klantendienst te contacteren.
  1. Verplicht
  2. Verplicht
  3. Verplicht
  4. Verplicht Geen geldig e-mailadres
  5. Verplicht
  6. Geen geldig telefoonnummer

De persoonsgegevens die u ons hier meedeelt, worden opgenomen in de bestanden van Telenet BVBA, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, BTW BE0473.416.418, RPR Antwerpen, afdeling Mechelen (hierna “Telenet”), verantwoordelijke voor de verwerking.

U bent nog geen Telenet Business klant? Dan verwerkt Telenet uw persoonsgegevens enkel om u te contacteren naar aanleiding van uw aanvraag. Indien u graag wenst dat Telenet uw persoonsgegevens gebruikt om u in de toekomst te informeren over de Telenet producten en diensten, dan kan je dat hierboven aangeven. Zodra uw bedrijf Telenet Business klant wordt, zal de verwerking van uw persoonsgegevens onderworpen worden aan de bepalingen inzake verwerking van persoonsgegevens van de Algemene Voorwaarden van Telenet Business, en – afhankelijk van de bestelde producten of diensten – het Telenet privacybeleid. Het bedrijf wordt daarover op dat moment nader geïnformeerd.

U bent al Telenet Business klant? U hebt het recht Telenet te vragen om de persoonsgegevens die op u betrekking hebben in te zien, ze te laten verbeteren, te laten wissen of over te dragen. U kan deze rechten uitoefenen via Mijn Telenet (enkel indien uw bedrijf Telenet Business klant is en een Mijn Telenet account heeft) en de Telenet winkelpunten. In het winkelpunt dient u eerst een bewijs van uw identiteit over te maken, bij voorkeur aan de hand van een kopie van de voorzijde van uw identiteitskaart.

Voor klachten in verband met de verwerking van uw persoonsgegevens door Telenet, kunt u zich wenden tot de Commissie voor de Bescherming van de Persoonlijke Levenssfeer, Drukpersstraat 35, 1000 Brussel / +32 (0)2 274 48 00 / contact@apd-gba.be / www.gegevensbeschermingsautoriteit.be

 
 
 
 

Contact en advies