Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
 
 

Het internet op maat van Brusselse ondernemers. Snel en efficiënt

Ondernemen in Brussel betekent klanten bedienen, transport rondkrijgen en de concurrentie op afstand houden. Telenet Business helpt uw zaak om vooruit te komen zonder tijdverlies. Met supersnel en onbeperkt internet. Gebundeld met een uiterst persoonlijke aanpak. Zodat u zich helemaal kunt concentreren op uw zaak.

Profiteer nu van ons BXL-aanbod. En ontdek samen met onze experts onze oplossingen op maat.

 
 

Ons BXL-aanbod

Meest gekozen

Business Fibernet

Supersnel internet

Download: 300 Mbps1

Upload: 30 Mbps1

-

-

-

€ 52

 
 

KLIK buro

Supersnel internet

Download: 300 Mbps1

Upload: 30 Mbps1

Digitale TV

op al uw schermen

Onbeperkt bellen

naar vaste nummers

-

€ 81,24

 
 

KLIK S

Snel internet

Download: 150 Mbps1

Upload: 15 Mbps1

Digitale TV

op al uw schermen

Onbeperkt bellen

vast en mobiel

5 GB mobiele data

tot 2 simkaarten

€ 92,70

 
 

KLIK 10 GB

Supersnel internet

Download: 300 Mbps1

Upload: 30 Mbps1

Digitale TV

op al uw schermen en Terugkijk TV (36 uur)

Onbeperkt bellen

vast en mobiel

10 GB mobiele data

tot 2 simkaarten

€ 104,92

 
 
 
 

Een medewerker belt u terug om u te helpen en samen de mogelijkheden voor uw zaak te overlopen.

Liever een maatje groter?

Voorwaarden

Supersnel internet

De vermelde internetsnelheden zijn theoretische maximumsnelheden. De werkelijke internetsnelheid kan beïnvloed worden door verkeer op het internet en andere technische factoren (zoals wifi, interne bekabeling, processor,…).. Meer info: www.telenet.be/uwinternetsnelheid

Gratis installatie en activering
Gratis installatie (t.w.v. €70,25) en gratis activering (t.w.v. €41,32). Kiest u voor een duurdere installatie (Comfort Plus-installatie), dan krijgt u €70,25 korting op de installatie. Aanbod geldig voor nieuwe klanten, alsook voor bestaande klanten die nog geen Telenet-internet hebben, op voorwaarde dat ze Business Fibernet (als individueel product of als onderdeel van KLIK buro of KLIK afnemen ten laatste op 31/12/2019. Business Fibernet, KLIK buro, Optie Speedboost 1G Business en KLIK zijn voorbehouden voor ondernemers en zelfstandigen die beschikken over een ondernemingsnummer en zijn onderworpen aan de algemene voorwaarden van Telenet Business. Telenet biedt fiber tot de node aan – lokaal distributienetwerk in kabel. Telenet-netwerkbeheer is van toepassing (meer info: zie telenet.be/internetgebruik).

 

Prijzen exclusief BTW. Aanbod niet cumuleerbaar met andere acties en promoties.

Bijzondere voorwaarden KLIK

  1. De algemene voorwaarden en gebruiksvoorwaarden van Telenet Business zijn, in zoverre er in deze bijzondere voorwaarden niet van afgeweken wordt, van toepassing op KLIK.
  2. Non-stop gratis bellen met klanten en collega's. Vast én mobiel: Sms'en en bellen - binnen België naar Belgische nummers en in de EU-zone naar nummers binnen de EU-zone, doch uitzondering van speciale nummers en diensten van derde partijen - steeds inbegrepen in de prijs van KLIK, op voorwaarde van een normaal gebruik zoals gedefinieerd in de "voorwaarden voor een normaal gebruik in het kader van een onbeperkt aanbod vaste en/of mobiele telefonie" (zie telenet.be/algemenevoorwaarden). Internationaal bellen via Triiing; het aantal toestellen waarmee u via Triiing kan bellen is beperkt tot 10 toestellen.
  3. Gigaveel mobiele data om te verdelen over u en uw medewerkers: Elke KLIK biedt een bepaald inbegrepen mobiel internetvolume dat kan gebruikt worden door een welbepaald aantal simkaarten. Mobiel internetvolume enkel geldig in België en de EU-zone en niet overdraagbaar naar de volgende maand. Tarieven voor verbruik buiten inbegrepen mobiel internetvolume, zie telenet.be/nl/business/meer/tarieven/klik/.
  4. Digitale TV op al uw schermen: Het aantal schermen waarop men tegelijkertijd digitale TV kan kijken, is beperkt. Voor elk scherm is een digicorder of –box noodzakelijk. Raadpleeg de "Gebruiksvoorwaarden Yelo TV". Enkel de beheerders aangeduid door de Klant hebben toegang tot Yelo TV; de overige simkaartgebruikers niet.
  5. Het aantal simkaarten inbegrepen in KLIK is beperkt. De simkaarten mogen enkel ter beschikking gesteld worden aan de werknemers of aangestelden van de Klant, in het kader van de bedrijfsvoering. Om mobiele data te kunnen gebruiken, dient iedere simkaartgebruiker een persoonlijke login aan te maken.

Business Fibernet: Telenet biedt fiber tot de node aan - lokaal distributienetwerk in kabel. Telenet-netwerkbeheer is van toepassing. Meer info, zie telenet.be/internetgebruik.

 

Onbeperkt bellen naar vaste nummers in België (24/24). 2.000 gratis belminuten naar mobiele en vaste nummers in Europa, USA en Canada (tijdens daluren).

 

Digitale TV op al uw schermen: Het aantal schermen waarop men tegelijkertijd digitale TV kan kijken, is beperkt. Voor elk scherm is een digicorder of –box noodzakelijk. Raadpleeg de "Gebruiksvoorwaarden Yelo TV". Enkel de beheerders aangeduid door de Klant hebben toegang tot Yelo TV; de overige simkaartgebruikers niet.

 

Altijd online zonder onderbrekingen: Alle verbintenissen van Telenet zijn inspanningsverbintenissen, geen resultaatsverbintenissen.

 

 
 
 

Ik heb interesse in Business Fibernet 

Laat hier uw gegevens achter en wij contacteren u om samen dit product op maat van uw bedrijf af te stemmen.

Het formulier wordt verzonden Even geduld ...
We kunnen uw vraag momenteel niet verwerken. Probeer het later opnieuw. Als het probleem blijft duren, vragen we u om onze klantendienst te contacteren.
  1. Verplicht in te vullen
  2. Verplicht in te vullen
  3. Verplicht in te vullen Gelieve een geldig GSM in te vullen.
  1. Verplicht in te vullen Geef een juiste postcode in

De persoonsgegevens die u ons hier meedeelt, worden opgenomen in de bestanden van Telenet BVBA, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, BTW BE0473.416.418, RPR Antwerpen, afdeling Mechelen (hierna “Telenet”), verantwoordelijke voor de verwerking.

Is uw bedrijf nog geen Telenet Business klant?*

Dan verwerkt Telenet uw persoonsgegevens enkel naar aanleiding van uw aanvraag. Indien u graag wenst dat Telenet uw persoonsgegevens gebruikt om u in de toekomst te informeren over de Telenet producten en diensten, dan kan u dat hieronder aangeven. Zodra uw bedrijf Telenet Business klant wordt, zal de verwerking van uw persoonsgegevens onderworpen worden aan de bepalingen inzake verwerking van persoonsgegevens van de Algemene Voorwaarden van Telenet Business, en – afhankelijk van de bestelde producten of diensten – het Telenet privacybeleid. Het bedrijf wordt daarover op dat moment nader geïnformeerd.

Is uw bedrijf al Telenet Business klant?

Dan worden uw persoonsgegevens verwerkt zoals uiteengezet in de bepalingen inzake verwerking van persoonsgegevens van de Algemene Voorwaarden van Telenet Business, en – afhankelijk van de betrokken producten of diensten die het bedrijf heeft – het Telenet privacybeleid.

 

U hebt het recht Telenet te vragen om de persoonsgegevens die op u betrekking hebben in te zien, ze te laten verbeteren, te laten wissen of over te dragen. U kan deze rechten uitoefenen via Mijn Telenet (enkel indien uw bedrijf Telenet Business klant is en een Mijn Telenet account heeft) en de Telenet winkelpunten. In het winkelpunt dient u eerst een bewijs van uw identiteit over te maken, bij voorkeur aan de hand van een kopie van de voorzijde van uw identiteitskaart.

 

Voor klachten in verband met de verwerking van uw persoonsgegevens door Telenet, kan u zich wenden tot de Gegevensbeschermingsautoriteit, Drukpersstraat 35, 1000 Brussel / +32 (0)2 274 48 00 / contact@apd-gba.be / https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be/ 

 

* Voor de gemakkelijkheid spreken we hierboven steeds over “bedrijf”. Deze kennisgeving inzake privacy is echter ook van toepassing op de persoonsgegevens die u ons als zelfstandige meedeelt.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ik heb interesse in KLIK S X

Laat hier uw gegevens achter en wij contacteren u om samen dit product op maat van uw bedrijf af te stemmen.

Het formulier wordt verzonden Even geduld ...
We kunnen uw vraag momenteel niet verwerken. Probeer het later opnieuw. Als het probleem blijft duren, vragen we u om onze klantendienst te contacteren.
  1. Verplicht in te vullen
  2. Verplicht in te vullen
  3. Verplicht in te vullen Gelieve een geldig GSM in te vullen.
  1. Verplicht in te vullen Geef een juiste postcode in

De persoonsgegevens die u ons hier meedeelt, worden opgenomen in de bestanden van Telenet BVBA, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, BTW BE0473.416.418, RPR Antwerpen, afdeling Mechelen (hierna “Telenet”), verantwoordelijke voor de verwerking.

Is uw bedrijf nog geen Telenet Business klant?*

Dan verwerkt Telenet uw persoonsgegevens enkel naar aanleiding van uw aanvraag. Indien u graag wenst dat Telenet uw persoonsgegevens gebruikt om u in de toekomst te informeren over de Telenet producten en diensten, dan kan u dat hieronder aangeven. Zodra uw bedrijf Telenet Business klant wordt, zal de verwerking van uw persoonsgegevens onderworpen worden aan de bepalingen inzake verwerking van persoonsgegevens van de Algemene Voorwaarden van Telenet Business, en – afhankelijk van de bestelde producten of diensten – het Telenet privacybeleid. Het bedrijf wordt daarover op dat moment nader geïnformeerd.

Is uw bedrijf al Telenet Business klant?

Dan worden uw persoonsgegevens verwerkt zoals uiteengezet in de bepalingen inzake verwerking van persoonsgegevens van de Algemene Voorwaarden van Telenet Business, en – afhankelijk van de betrokken producten of diensten die het bedrijf heeft – het Telenet privacybeleid.

 

U hebt het recht Telenet te vragen om de persoonsgegevens die op u betrekking hebben in te zien, ze te laten verbeteren, te laten wissen of over te dragen. U kan deze rechten uitoefenen via Mijn Telenet (enkel indien uw bedrijf Telenet Business klant is en een Mijn Telenet account heeft) en de Telenet winkelpunten. In het winkelpunt dient u eerst een bewijs van uw identiteit over te maken, bij voorkeur aan de hand van een kopie van de voorzijde van uw identiteitskaart.

 

Voor klachten in verband met de verwerking van uw persoonsgegevens door Telenet, kan u zich wenden tot de Gegevensbeschermingsautoriteit, Drukpersstraat 35, 1000 Brussel / +32 (0)2 274 48 00 / contact@apd-gba.be / https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be/ 

 

* Voor de gemakkelijkheid spreken we hierboven steeds over “bedrijf”. Deze kennisgeving inzake privacy is echter ook van toepassing op de persoonsgegevens die u ons als zelfstandige meedeelt.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ik heb interesse in KLIK buro X

Laat hier uw gegevens achter en wij contacteren u om samen dit product op maat van uw bedrijf af te stemmen.

Het formulier wordt verzonden Even geduld ...
We kunnen uw vraag momenteel niet verwerken. Probeer het later opnieuw. Als het probleem blijft duren, vragen we u om onze klantendienst te contacteren.
  1. Verplicht in te vullen
  2. Verplicht in te vullen
  3. Verplicht in te vullen Gelieve een geldig GSM in te vullen.
  1. Verplicht in te vullen Geef een juiste postcode in

De persoonsgegevens die u ons hier meedeelt, worden opgenomen in de bestanden van Telenet BVBA, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, BTW BE0473.416.418, RPR Antwerpen, afdeling Mechelen (hierna “Telenet”), verantwoordelijke voor de verwerking.

Is uw bedrijf nog geen Telenet Business klant?*

Dan verwerkt Telenet uw persoonsgegevens enkel naar aanleiding van uw aanvraag. Indien u graag wenst dat Telenet uw persoonsgegevens gebruikt om u in de toekomst te informeren over de Telenet producten en diensten, dan kan u dat hieronder aangeven. Zodra uw bedrijf Telenet Business klant wordt, zal de verwerking van uw persoonsgegevens onderworpen worden aan de bepalingen inzake verwerking van persoonsgegevens van de Algemene Voorwaarden van Telenet Business, en – afhankelijk van de bestelde producten of diensten – het Telenet privacybeleid. Het bedrijf wordt daarover op dat moment nader geïnformeerd.

Is uw bedrijf al Telenet Business klant?

Dan worden uw persoonsgegevens verwerkt zoals uiteengezet in de bepalingen inzake verwerking van persoonsgegevens van de Algemene Voorwaarden van Telenet Business, en – afhankelijk van de betrokken producten of diensten die het bedrijf heeft – het Telenet privacybeleid.

 

U hebt het recht Telenet te vragen om de persoonsgegevens die op u betrekking hebben in te zien, ze te laten verbeteren, te laten wissen of over te dragen. U kan deze rechten uitoefenen via Mijn Telenet (enkel indien uw bedrijf Telenet Business klant is en een Mijn Telenet account heeft) en de Telenet winkelpunten. In het winkelpunt dient u eerst een bewijs van uw identiteit over te maken, bij voorkeur aan de hand van een kopie van de voorzijde van uw identiteitskaart.

 

Voor klachten in verband met de verwerking van uw persoonsgegevens door Telenet, kan u zich wenden tot de Gegevensbeschermingsautoriteit, Drukpersstraat 35, 1000 Brussel / +32 (0)2 274 48 00 / contact@apd-gba.be / https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be/ 

 

* Voor de gemakkelijkheid spreken we hierboven steeds over “bedrijf”. Deze kennisgeving inzake privacy is echter ook van toepassing op de persoonsgegevens die u ons als zelfstandige meedeelt.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ik heb interesse in KLIK 10 GB X

Laat hier uw gegevens achter en wij contacteren u om samen dit product op maat van uw bedrijf af te stemmen.

Het formulier wordt verzonden Even geduld ...
We kunnen uw vraag momenteel niet verwerken. Probeer het later opnieuw. Als het probleem blijft duren, vragen we u om onze klantendienst te contacteren.
  1. Verplicht in te vullen
  2. Verplicht in te vullen
  3. Verplicht in te vullen Gelieve een geldig GSM in te vullen.
  1. Verplicht in te vullen Geef een juiste postcode in

De persoonsgegevens die u ons hier meedeelt, worden opgenomen in de bestanden van Telenet BVBA, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, BTW BE0473.416.418, RPR Antwerpen, afdeling Mechelen (hierna “Telenet”), verantwoordelijke voor de verwerking.

Is uw bedrijf nog geen Telenet Business klant?*

Dan verwerkt Telenet uw persoonsgegevens enkel naar aanleiding van uw aanvraag. Indien u graag wenst dat Telenet uw persoonsgegevens gebruikt om u in de toekomst te informeren over de Telenet producten en diensten, dan kan u dat hieronder aangeven. Zodra uw bedrijf Telenet Business klant wordt, zal de verwerking van uw persoonsgegevens onderworpen worden aan de bepalingen inzake verwerking van persoonsgegevens van de Algemene Voorwaarden van Telenet Business, en – afhankelijk van de bestelde producten of diensten – het Telenet privacybeleid. Het bedrijf wordt daarover op dat moment nader geïnformeerd.

Is uw bedrijf al Telenet Business klant?

Dan worden uw persoonsgegevens verwerkt zoals uiteengezet in de bepalingen inzake verwerking van persoonsgegevens van de Algemene Voorwaarden van Telenet Business, en – afhankelijk van de betrokken producten of diensten die het bedrijf heeft – het Telenet privacybeleid.

 

U hebt het recht Telenet te vragen om de persoonsgegevens die op u betrekking hebben in te zien, ze te laten verbeteren, te laten wissen of over te dragen. U kan deze rechten uitoefenen via Mijn Telenet (enkel indien uw bedrijf Telenet Business klant is en een Mijn Telenet account heeft) en de Telenet winkelpunten. In het winkelpunt dient u eerst een bewijs van uw identiteit over te maken, bij voorkeur aan de hand van een kopie van de voorzijde van uw identiteitskaart.

 

Voor klachten in verband met de verwerking van uw persoonsgegevens door Telenet, kan u zich wenden tot de Gegevensbeschermingsautoriteit, Drukpersstraat 35, 1000 Brussel / +32 (0)2 274 48 00 / contact@apd-gba.be / https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be/ 

 

* Voor de gemakkelijkheid spreken we hierboven steeds over “bedrijf”. Deze kennisgeving inzake privacy is echter ook van toepassing op de persoonsgegevens die u ons als zelfstandige meedeelt.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 redenen om voor Telenet Business te kiezen

icoon headset
Uiterst persoonlijke hulp
Bij Telenet Business heeft u volledige gemoedsrust, want bij ons verdient uw zaak enkel het beste. Maar u weet ook dat er soms iets durft mislopen. Daarom gaan we bij Telenet Business voor een nieuwe, uiterst persoonlijke aanpak.
    Onze medewerkers staan voor u klaar:
  • U kiest zelf live uw beschikbare expert.
  • Met één klik vraagt u ons om u op te bellen, zo hoeft u nooit meer te wachten.
  • Via onze 24/7 technische ondersteuning kan u altijd rekenen op hulp wanneer u het nodig hebt.
  • Een probleem? We komen de dag zelf langs*.
icoon laptop
Supersnel internet
Met Telenet Business haalt u supersnel netwerk op kantoor. Wij bieden bedrijven de meest betrouwbare en stabiele verbinding voor het best internet. En dankzij investeringen in nieuwe technologieën zal het Telenet-netwerk binnenkort klaar zijn voor breedbandsnelheden tot 1 gigabit per seconde. Dat is twee keer zo snel dan vandaag.
icoon telefoon
Mobiel en vast bellen zonder tellen
Overal en altijd bereikbaar zijn is vitaal voor uw zaak. Zelf belt u onbeperkt naar vaste en mobiele nummers in België, Europa, maar ook naar de VS en Canada. Met de Triiing-app belt u zelfs helemaal gratis! En mobiel belt en surft u via een van de beste gsm-netwerken van België.
icoon TV
TV om naar uit te kijken
Na inspanning, ontspanning. Met digitale tv van Telenet kiest u uit 112 kanalen, waarvan 55 in HD. U zet uitzendingen op pauze, kijkt later verder en u neemt uw lievelingsprogramma’s op. En met onze Yelo Play maakt u van elk scherm een tv-scherm. Met wel 5 tegelijk.
logo de digitale versnelling
De Digitale Versnelling
Op het online platform De Digitale Versnelling brengen we ondernemers en digitale experts samen. Naast interessante tips & tricks, vinden ondernemers er ook onafhankelijke experts uit hun buurt. Deze experts maken u wegwijs in de digitale wereld en helpen om uw zaak digitaal uit te bouwen of te versterken.
Vraag digitale hulp van een expert

*Bel ons op werkdagen voor 15u00 en zaterdag voor 12u00, dan komen wij dezelfde dag nog bij u langs en indien mogelijk zullen wij de herstelling die dag nog uitvoeren.

 
 
 
 

Laat u inspireren

  • Hoe snel is uw internet eigenlijk?

    Enig idee hoe snel uw internet eigenlijk is? Te snel? Te traag? Met deze test weet u het meteen.

    lees meer
  • Telefoonnummer, belangrijk in marketing

    U loopt het risico dat u een van uw belangrijkste marketingbondgenoten uit het oog verliest: uw telefoonnummer.

    lees meer
  • Sterk staaltje technologie bij Stadium

    Bij Stadium gaan sport en technologie hand in hand. “Om onze klanten tevreden te stellen, is een snelle internetverbinding essentieel", aldus Stijn Barbé.

    lees meer
 
 
 
 

U wil overstappen?

We brengen uw overstap zorgeloos in orde. Daar kan u op rekenen.
Heeft u toch nog vragen? Dan staan we steeds voor u klaar via 0800/66.253.

 

 
 

Telenet-winkelpunten in uw buurt