Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Zijn er werken in mijn buurt?

  • Overdag onderbrekingen van je diensten (internet, vaste telefonie en tv?). Het is mogelijk dat we werken in je buurt. We brengen je op voorhand op de hoogte, maar je kan het ook online nakijken.

Welke werken?

De Grote Netwerf

Met de Grote Netwerf maken we ons netwerk nog straffer! De Grote Netwerf in je buurt? Je krijgt 7 dagen op voorhand een kaartje en vlak voor de start nog een sms of e-mail.

Onderhoudswerken

We doen ondertussen ook onderhoudswerken aan ons netwerk. En ook dan verwittigen we je met een e-mail, brief of sms.

We gaan voor minimale hinder...

We doen ons uiterste best om de hinder te beperken tot een minimum. Na de werken kan je weer volop genieten van je vertrouwde Telenet-diensten.

 
 

Kan je na de werken toch niet surfen, tv-kijken of bellen?

1. Schakel je toestellen uit

Haal de stekker van je toestellen 10 seconden uit het stopcontact

  • Modem
  • Access Point
  • Switch
  • Powerline-adapters
  • Digibox/Digicorder

2. Herstart je toestellen in de juiste volgorde

  1. Steek de stekker van je modem opnieuw in het stopcontact. Wacht tot hij volledig is opgestart (maximum 2 minuten). Blijven de blauwe lampjes op je Telenet-modem knipperen? Dan krijgt je modem een software-update. Trek de stekker zeker niet uit!
  2. Heb je een access point of een switch? Sluit die opnieuw aan nadat de modem volledig is opgestart.
  3. Steek tenslotte de stekker van je Digibox of Digicorder opnieuw in het stopcontact. Nadat het tv-menu volledig is opgeladen, kan je opnieuw digitaal kijken.
     
 
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs