Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Wordt het abonnement automatisch verlengd?

Afhankelijk van welk soort overeenkomst u heeft, zal u op voorhand een e-mail ontvangen met de melding dat uw Hosting & Cloud dienst moet hernieuwd worden of automatisch verlengd zal worden. U krijgt dan de keuze om uw abonnement te hernieuwen/betalen of te annuleren.

Overzicht van de verschillende overeenkomsten

  • Prepaid/IAP account: u krijgt 3 maand op voorhand via e-mail een melding dat uw dienst verlengd moet worden, in die communicatie wordt u uitgenodigd om uw dienst te betalen. Betaalt u niet binnen de vooropgestelde termijn dan zal de dienst automatisch stopgezet worden.
  • PAI account: u krijgt 1 maand op voorhand een e-mail waarin staat dat uw dienst automatisch zal verlengd worden. U hoeft niets te ondernemen, tenzij u de dienst niet langer wenst te gebruiken, dan moet u annuleren voor de hernieuwingsdatum.
  • PAIPO account: u krijgt 1 maand op voorhand via e-mail een melding dat uw dienst verlengd moet worden. In die communicatie wordt u uitgenodigd om uw dienst te verlengen én het PO-nummer dat vermeld moet worden op de factuur in te vullen in het MyCloud portaal. Doet u dat niet voor de hernieuwingsdatum dan zal uw dienst automatisch stopgezet worden.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs