Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
WIGO Business: Datalimiet instellen of blokkeren
Maak uw keuze

Datalimiet instellen

 

Data tijdelijk blokkeren

Wil u graag uw gigabytes verdelen over uw werknemers? Dan kan u een datalimiet instellen per simkaart. Eens deze limiet bereikt is, kan deze simkaart geen gebruik meer maken van de data uit uw abonnement, tot  het einde van uw facturatieperiode.

Als een simkaart de limiet bereikt...

  • ziet hij een slotje op het verbruik van de simkaart
  • kan de gebruiker nog wel bellen, sms'en en surfen via wifi
  • kan hij nog roamen
 
 

Waar limiet instellen?

Dat kan via de knop 'Datalimiet instellen' in de Telenet Mobile app en op uw persoonlijke verbruikspagina.

Standaard staat er geen limiet ingesteld. 

Kies het maximiaal aantal gigabytes dat u aan die simkaart wil toekennen.

 
 

Waar limiet uitschakelen?

Dat kan via de knop 'Datalimiet instellen' in de Telenet Mobile app en op uw persoonlijke verbruikspagina.

Zet de datalimiet op 'Geen' om de limiet opnieuw uit te schakelen.

 
 

Goed om te weten

  • Wanneer u een wijziging doet aan uw abonnement moet u de limiet opnieuw instellen voor elke simkaart.
 
 

Bij uw WIGO Business krijgt u elke maand gigaveel mobiele data om samen te delen. Maar wat als iemand te gretig is en teveel data verbruikt?

 

In dat geval kan een beheerder van de WIGO Business die gebruiker tijdelijk blokkeren. De gebruiker heeft dan geen toegang meer tot de mobiele data tot u de blokkering weer beëindigt.

Als een gebruiker geblokkeerd is...

  • ziet hij een slotje bij zijn profielfoto.
  • kan hij nog wel bellen, sms’en en surfen via wifi.
  • kan hij nog roamen.
 
 

Waar blokkeren?

Vink 'Mobiele data blokkeren' aan in de Telenet Mobile app en op uw persoonlijke verbruikspagina.

 
 

Waar blokkering uitschakelen?

Vink 'Mobiele data blokkeren' uit in de Telenet Mobile app en op uw persoonlijke verbruikspagina. Na enkele minuten kan de gebruiker weer genieten van zijn mobiele data.

 
 

Goed om te weten

  • Per ongeluk iemand geblokkeerd? Geen probleem, u kan de blokkering weer beëindigen op uw persoonlijke verbruikspagina.
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs