Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Werken met een wachtrij

Wat is een wachtrij?

Wanneer u meerdere inkomende oproepen krijgt die u niet allemaal tegelijk kan beantwoorden, kan u een beroep doen op een wachtrij.

 

Met een wachtrij krijgen bellers een vooraf ingesproken bericht of wachtmuziek te horen tot hun oproep beantwoord kan worden. Zo handelt u meerdere inkomende oproepen professioneel af en laat u geen enkele oproep verloren gaan. De wachtmuziek of een persoonlijk bericht maken het wachten aangenamer.

 
 

Een wachtrij instellen

Ga als volgt te werk om een nieuwe wachtrij in te stellen op het Freephone Business portaal:

 

  1. In de tab Wachtrij, klik op Wachtrij toevoegen .
  2. In het scherm Wachtrij aanmaken , staat de identificatie automatisch ingevuld. Vul zelf de volgende informatie in: 
    1. Geef de wachtrij een betekenisvolle Naam
    2. Verbind de wachtrij aan één van de beschikbare Telefoonnummers en kies een Extensie tussen 9001 en 9999 
    3. Kies een Taal
    4. Kies op welke manier de wachtrij geactiveerd moet worden bij een nieuwe inkomende oproep: 
      1. Altijd verdergaan met de volgende gebruiker
      2. Altijd beginnen met de eerste gebruiker 
      3. Bij alle gebruikers tegelijkertijd 
      4. Verdergaan met de gebruiker die het langste beschikbaar is 
    5. Link de wachtrij eventueel aan een Tijdschema, om zo de wachtrij te activeren tijdens bepaalde momenten van de dag/week. 
    6. Kies eventueel een Nummer voor tijdgebaseerd doorschakelen
  3. Klik op Aanmaken om de configuratie van uw wachtrij te bewaren.
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs