Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Werken met een tijdschema

Wat is een tijdschema?

Een tijdschema duidt aan op welke momenten van de dag en van de week u 'beschikbaar' bent. Zo kan u in een tijdschema vastleggen op welke dagen/uren uw zaak open is maar ook wanneer u niet actief bent. Tijdens de actieve momenten kan uw Freephone Business centrale uw oproepen op een andere manier behandelen dan wanneer u niet actief bent.

 

U kan meerdere tijdschema's configureren en vervolgens linken aan uw algemeen nummer, aan een groep gebruikers of aan een individuele gebruiker, maar ook aan een wachtrij of aan een keuzemenu. Gebruikers kunnen alleen hun eigen tijdschema aanpassen. Dit is een voorbeeld van een tijdschema:

Let op: er mogen geen overlappingen zijn tussen de blokken op dezelfde dag. Tijdschema's in gebruik kan u niet verwijderen.

 
 

Een tijdschema instellen

Ga als volgt te werk om een tijdschema toe te voegen:

 

  1. In de tab Andere instellingen, open de subtab Tijdschema's
  2. Geef het tijdschema een betekenisvolle Naam, zoals "Openingsuren zomer" om het onderscheid te kunnen maken met uw openingsuren tijdens de rest van het jaar bijvoorbeeld. 
  3. Configureer elke dag door een start- en einduur te kiezen voor 1 of beide blokken. Tip: U bent niet verplicht om alle velden in te vullen. Als u in één blok zonder pauzes doorwerkt van 9 tot 17 uur bijvoorbeeld, gebruikt u alleen blok 1 met start 09:00 en einde 17:00 uur. 
  4. Selecteer de optie Actief voor de blokken die u wilt toevoegen aan uw tijdschema.
  5. Klik op Aanmaken om dit tijdschema te bewaren.
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs