Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Welkomstberichten beheren

U kan meerdere welkomstberichten gebruiken in Freephone Business: om de beller welkom te heten, zijn plaats mee te delen in de wachtrij, hem de mogelijkheid te geven om een bericht in te spreken, enz. U kan zowel voor het algemeen nummer als per Freephone Business-gebruiker andere berichten gebruiken. Om het juiste bericht automatisch te laten horen op het juiste moment, koppelt u de berichten aan een tijdschema.

Berichten personaliseren

Voor een optimaal klantenonthaal kan u alle berichten aanpassen op maat van uw zaak. U kan bijvoorbeeld in het welkomstbericht de naam van uw bedrijf toevoegen, een bericht inspreken voor tijdens de werktijden, buiten de werktijden, tijdens de vakantie, enz.

 
 

Tip

Geef uw berichten altijd een betekenisvolle naam zodat u ze achteraf ook nog gemakkelijk kan beheren. Bijv. Welkom, vakantie, ... kan het welkomstbericht zijn dat u laat horen wanneer u met vakantie bent. 

 

Meer info over berichten beheren, vindt u in het topic "berichten beheren" in de Freephone Business-handleiding.

 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs