U kan meerdere welkomstberichten gebruiken in Freephone Business: om de beller welkom te heten, zijn plaats mee te delen in de wachtrij, hem de mogelijkheid te geven om een bericht in te spreken, enz. U kan zowel voor het algemeen nummer als per Freephone Business-gebruiker andere berichten gebruiken. Om het juiste bericht automatisch te laten horen op het juiste moment, koppelt u de berichten aan een tijdschema.
Voor een optimaal klantenonthaal kan u alle berichten aanpassen op maat van uw zaak. U kan bijvoorbeeld in het welkomstbericht de naam van uw bedrijf toevoegen, een bericht inspreken voor tijdens de werktijden, buiten de werktijden, tijdens de vakantie, enz.
Geef uw berichten altijd een betekenisvolle naam zodat u ze achteraf ook nog gemakkelijk kan beheren. Bijv. Welkom, vakantie, ... kan het welkomstbericht zijn dat u laat horen wanneer u met vakantie bent.
Meer info over berichten beheren, vindt u in het topic "berichten beheren" in de Freephone Business-handleiding.
Graag hulp of meer uitleg?