Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Wat moet ik weten als ik FLUO-klant word?

Wat moet ik weten als ik FLUO-klant word?

Zodra we uw huidig abonnement aanpassen naar een FLUO-formule krijgt u een brief van ons. Via Mijn Telenet kunt u ook altijd uw specifieke situatie bekijken.

 
 

Kan ik mijn opties behouden?

Ja, u kunt alle huidige opties behouden.

 
 

Heb ik een contract voor FLUO?

Nee, bij Telenet heeft u geen contractduur voor uw FLUO-abonnement.

 
 

Wat heb ik nodig voor FLUO?

  • Business-internetabonnement
  • Freephone-Europe

Alle info over onze FLUO-abonnement vindt u terug op onze website.

 
 

Graag FLUO met digitale TV?

  • Kies uit FLUO Go, FLUO Home of FLUO Plus & Digitale TV
  • U hebt dan bovenop uw FLUO-abonnement ook een decoder nodig, deze kunt u kopen of huren. U heeft uiteraard ook de mogelijkheid om te werken met ‘TV met een kaartje’. Dit kunt u aankopen in een Telenetcenter.
  • Wilt u ook genieten van een extra pakket zoals Play (More) of Play Sports? Dan betaalt u dat uiteraard bovenop uw FLUO-abonnement.
 
 

Belangrijk

Indien u al FLUO-klant bent en een andere formule wilt, neem contact op met een van onze medewerkers. We zoeken

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs