Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Wat met mijn factuur na aanpassing van mijn abonnement?

Eerst even dit

  • U betaalt steeds het abonnement voor de eerstvolgende maand. 
  • Als uw diensten in die maand worden aangepast, dan klopt een deel van de vorige factuur niet meer en volgt een rechtzetting.
 
 

De factuur na de aanpassing ziet er eenmalig anders uit

Na een upgrade

 

U kiest voor een hoger (duurder) abonnement. Na de aanpassig zorgt het verschil voor een hogere factuur.

 

Na een downgrade

 

U kiest voor een lager (goedkoper) abonnement. Na de aanpassing zorgt het verschil voor een goedkopere factuur.

 

Na een (gedeeltelijke) stopzetting

 

U zegt een abonnement of een gedeelte ervan op. De periode vanaf de opzegdatum tot het einde van de factuur brengen we in mindering. 

 

Na een wijziging van facturatiegegevens

 

Uw diensten worden vanaf de dag van wijziging gefactureerd op een nieuwe account. U ontvangt daardoor een slotafrekening op de oude account waardoor de nieuwe facturatieperiode van start gaat. Deze tussentijdse factuur kan uitzonderlijk langer zijn dan één maand.

 

 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs