Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Wat doen als mijn domeinnaam in quarantaine staat?

Wanneer uw domeinnaam in quarantaine komt betekent dat dat u uw domeinnaam niet op tijd verlengd heeft, en dus de registratieperiode van uw domeinnaam verlopen is.

Uw domeinnaam staat nu -afhankelijk van de extensie- voor een bepaalde periode in quarantaine. Gedurende deze periode blijft u nog altijd eigenaar en wordt de domeinnaam nog niet vrijgegeven aan derden. U kunt uw domein indien gewenst opnieuw activeren.

Om uw domeinnaam opnieuw te activeren, contacteer onze Hosting & Cloud Support medewerkers op
09 326 90 94.
Voor sommige extensies moet er een reactiveringskost bovenop de normale verlengingsprijs betaald worden.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs