Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Waarom mijn domeinnaam valideren?

E-mail met de vraag uw domeinnaam te valideren?

Sinds april 2014 is een nieuwe regeling actief waarbij het contacte-mailadres van de (toekomstige) domeineigenaar voor gTLD domeinextensies (com, net, org, biz, info,...) gevalideerd moet worden. Deze validatie moet slechts eenmaal gebeuren. Wanneer het mailadres dat gelinkt is aan de domeinnaam nog niet gevalideerd is zal u hiervoor een e-mail ontvangen met de vraag het e-mailadres te valideren.

Heeft u echter het mailadres eerder al gebruikt en gevalideerd dan zal u geen mail ontvangen. Het niet valideren van het e-mail adres heeft gevolgen :

  • Bij registratie van een domeinnaam: uw domein zal geregistreerd worden. Echter het domein zal niet actief zijn zolang het mailadres niet gevalideerd is.
  • Bij een transfer of trade van een domeinnaam: de transferprocedure loopt niet door zolang het mailadres niet gevalideerd is, ongeacht of u de transfer zelf al heeft bevestigd.
  • Contactupdate van de registrantgegevens: deze wordt niet uitgevoerd als het mailadres niet gevalideerd is.

De validatiemail word verzonden vanaf het adres reminder@registrant-verification.com. Houd uw spamfolder in uw mailbox in de gaten, voor het geval de e-mail daarin zou belanden.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs