Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Verwelkom uw bellers met een bericht

Wat is een welkomstbericht?

Een welkomstbericht is een boodschap die u wil laten horen als klanten bellen naar het hoofdnummer.

Een welkomstbericht geeft uw onderneming een professionele uitstraling. Bellers worden persoonlijk begroet.

 

  • Er komt een oproep binnen.
  • De beller hoort eerst een welkomstbericht.
  • Daarna gaat de inkomende oproep verder naar een gebruiker, naar een wachtrij of naar een keuzemenu.
 
 

Goed om te weten

U kan al uw instellingen zelf beheren op het Freephone Business portaal. Daar kan u indien u een welkomstbericht wenst een standaard welkomstbericht kiezen. Maar u kan het welkomstbericht ook persoonlijker maken door zelf een bericht in te spreken.

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs