Hieronder vindt u een overzicht van de verschillen tussen een overname of opzeg van uw diensten.
Overname
Opzeg
Decoder
De decoder mag in de zaak blijven staan.
De decoder brengt u zo snel mogelijk binnen in een Telenet Center in de buurt.
Modem
De modem mag in de zaak blijven hangen.
De modem mag in de zaak blijven hangen.
Factuur
De overlater ontvangt een slotfactuur tot de datum van de overname. Hierop wordt eventueel verbruik tot de datum van overname nog vermeldt. Indien de overlater nog een maandelijkse factuur ontving, betaalt hij/zij deze. Het bedrag wordt verrekend met de slotfactuur en wat teveel betaald werd, wordt teruggestort. De overnemer ontvangt een nieuwe factuur vanaf de datum van overname.
U ontvangt een slotfactuur tot de datum van de opzeg. Indien u ervoor nog een maandelijkse factuur ontving, betaalt u deze. Dit bedrag wordt verrekend met de slotfactuur. Wat teveel betaald werd, wordt automatisch teruggestort.
Mijn Telenet
Login en wachtwoord gaan naar de overnemer.
Login en wachtwoord worden verwijderd vanaf de datum van stopzetting.
E-mailadres
Alle e-mailaccounts gaan naar de overnemer.
U kan de e-mailadressen tot 18 maand na de stopzetting gebruiken, enkel via Telenet Webmail. Heeft u nog een ander internetabonnement bij Telenet? Dan kan u uw e-mailaccount overzetten naar dat internetabonnement.
Telefoonnummers
Alle telefoonnummers worden overgedragen naar de overnemer.
Als u uw telefoonnummers wil blijven behouden, dient de nieuwe provider deze eerst over te nemen voor u uw diensten bij ons stopzet. Anders worden deze verwijderd.
Betalende opties
Alles wordt overgenomen door de nieuwe zaakvoerder (domeinnaam, zenderpakketten,…)
Graag hulp of meer uitleg?