Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Telenet-abonnement opzeggen?

Eerst even dit

Bent u niet tevreden over uw abonnement of onze dienstverlening? We werken hard om onze klanten elke dag een fijne ervaring te bezorgen en u met raad en daad bij te staan. Contacteer ons op 0800 60 810. Hou zeker uw klantennummer bij de hand. 

Hoe uw Telenet-abonnement opzeggen?

telefonisch

  • op 0800 60 810
  • op weekdagen van 8 tot 18 uur
  • na uw telefoongesprek krijgt u een bevestiging van uw opzeg

via Easy Switch

via de post

  • T.a.v. Telenet Klantendienst
  • Liersesteenweg 4
  • 2800 Mechelen
 
 

Goed om te weten

  • Hou zeker uw klantennummer bij de hand als u ons contacteert. Zo kunnen we u et best verderhelpen
  • U kunt uw contract beëindigen wanneer u zelf wil. We brengen het zo snel als technisch mogelijk in orde. Dit binnen een termijn van 30 dagen.
  • Het kan dat u ondertussen nog een maandelijkse factuur krijgt (afhankelijk van uw facturatieperiode). Betaal die zeker nog
  • Max. 30 dagen na verwerking krijg u ook een slotfactuur met een eventueel tegoed
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs