Uw verbruik onder controle houden

Met verbruiksmeldingen

Via sms krijg t u gratis verbruiksmeldingen. Die gaan alleen over uw dataverbruik, want met WIGO Business sms't en belt u met uw gsm onbeperkt.

 

U krijgt van ons standaard een verbruiksmelding (sms)...

  • als 90% van de inbegrepen mobiele data van uw WIGO Business is verbruikt.
  • wanneer de pot mobiele data volledig op is.
  • bij € 50 extra verbruik.

Wil u extra meldingen of ze aanpassen?

Dat kan in Mijn Telenet of de Telenet-app. U kan kiezen om ook een verbruiksmelding te krijgen...

  • als 75% van de inbegrepen mobiele data op is.
  • bij extra verbruik van € 5, € 10, € 15, € 25, € 30, € 75, en € 100.

Met oproepblokkeringen

Bij oproepblokkeringen kan u onder meer...
  • mobiel surfen blokkeren, bv. wanneer uwinbegrepen verbruik op is.
  1. bepaalde oproepen blokkeren, bv. oproepen naar 18+ betaalnummers.

Zo vermijdt u een onverwacht hoge aanrekening.

Met de Telenet-app

Download de Telenet-app. Die toont u meteen hoeveel u en uw werknemers verbruiken, en hoeveel mobiele data u nog op zak hebt. Zo blijven jullie altijd en overal up-to-date!

 
 

Goed om te weten

Is de pot mobiele data leeg?

  • Dan betaalt u tot het einde van uw facturatieperiode het standaardtarief per MB.
  • Wil u niet extra betalen? Blokkeer dan mobiel surfen via Oproepblokkeringen. Vergeet niet om de blokkering weer uit te zetten wanneer uw nieuwe facturatieperiode start en uw pot data weer gevuld is.