Schema binnen of buiten de werkuren instellen

In dit schema geeft u aan hoe de centrale uw oproepen dient te behandelen .

a.

Ga naar het tabblad 'Schema tijdens werkuren'. Wanneer u hiermee klaar bent, gaat u naar het tabblad 'Schema buiten de werkuren'.

b.

Laad uw persoonlijk bericht op via de website. 

c.

Bij 'Geluidsbestand kiezen' duidt u de optie 'Personal' aan. 

d.

Klik op 'Kies een bestand' en duidt het gewenste geluidsbestand aan.

e.

Aan de linkerkant ziet u welke toets uw klanten zullen drukken om doorgeschakeld te worden. Hiernaast kan u een eigen beschrijving geven. 

De mogelijke acties zijn:

  • Exit
  • De oproep wordt onderbroken
  • Herhaal menu: het keuzemenu wordt herhaald
  • Doorschakelen met prompt: de oproep wordt doorgeschakeld na aankondiging door een standaardboodschap
  • Doorschakelen zonder prompt: de oproep wordt doorgeschakeld zonder extra boodschap
  • Doorschakelen naar mailbox: de oproep word doorgeschakeld naar de voicemail van het keuzemenu

f.

Bevestigen

g.

Uw schema tijdens de werkuren is nu ingesteld. Ga naar het tabblad 'Schema buiten de werkuren' en overloop opnieuw bovenstaande stappen