Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Alles over het instellen van uw voicemail

Voicemail instellen voor gemiste oproepen

Wanneer u niet bereikbaar bent of een inkomende oproep niet beantwoordt, komt de beller op uw voicemail terecht. Hij hoort een persoonlijke voicemail-begroeting en kan eventueel zelf een bericht achterlaten.

 

Met een voicemail krijgt uw onderneming niet alleen een professionele uitstraling. U zorgt met een voicemail ook dat klanten opgevangen worden, ook als u niet beschikbaar bent of niet gestoord wil worden. De voicemail van Freephone Business kan u helemaal op maat instellen. Voor elke situatie kan u een verschillende voicemail-begroeting instellen.

 

  • Er komt een oproep binnen.
  • De beller belt buiten de openingsuren of tijdens uw vakantie.
  • De beller komt onmiddellijk op de voicemail terecht en hoort een voicemail-begroeting.

OF

  • Er komt een oproep binnen.
  • De beller wordt niet beantwoord.
  • De beller komt op de voicemail terecht en hoort een voicemail-begroeting.
 
 

Goed om te weten

Een voicemail-begroeting is het bericht dat wordt afgespeeld wanneer de oproep niet beantwoord wordt. Deze begroeting of welkomstbericht kan ingesteld worden voor het algemeen nummer of kan verschillen per gebruiker.

 

U kan in Freephone Business een standaard welkomstbericht kiezen. Maar u kan de voicemail ook persoonlijker maken door zelf een bericht in te spreken.

Voicemail instellen voor het algemeen nummer

U kan uw voicemails ontvangen als bericht op uw telefoon, als bijlage bij een e-mail en direct in Freephone Business.

 

  • Om de voicemail te beluisteren met uw telefoon, belt u naar 015 677 777. U drukt sterretje en vervolgens 1999#. Daarna geeft u de pincode voor uw voicemail in. Standaard is de pincode 1234 maar u kan zelf een andere pincode kiezen, die maximaal 8 getallen mag tellen. Zie ook: 
  • U ontvangt de voicemails als bijlage bij een e-mail, op het e-mailadres dat u koos bij de opzet van Freephone Business.
  • Om de voicemail te beluisteren in Freephone Business, gaat u naar de tab 'Voicemail algemeen nummer' of naar de tab 'Voicemails' per gebruiker.
 
Afhankelijk van het tijdstip waarop de oproep niet kan beantwoord worden, kan u verschillende types voicemail instellen:
 
  • Voicemail bij wachtrij
  • Voicemail buiten werktijden
  • Voicemail tijdens vakantie
 
Meer info over voicemailberichten instellen, vindt u in het topic "Voicemail voor het algemeen nummer instellen" in de Freephone Business-handleiding.
 
 

Voicemail instellen voor een gebruiker

Als individuele gebruiker kan u kiezen om de voicemailinstellingen van het algemeen nummer over te nemen of u kan zelf een persoonlijk voicemailbericht instellen.

 

De voicemailinstellingen voor het nummer van een individuele gebruiker zijn dezelfde als voor het algemeen nummer.

 

Meer info over voicemailberichten instellen, vindt u in de topic "Voicemail voor gebruikers instellen" in de Freephone Business-handleiding.

 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs