Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Prijsgarantie Play Sports

Als bestaande Play Sports-klant geniet u minstens 3 maanden langer van uw vertrouwde prijs. De prijsaanpassing gaat ten vroegste in op 1 november 2016. Wanneer juist hangt af van wanneer u Play Sports bestelde.

Wanneer is de nieuwe prijs voor mij van toepassing?

Ik had al Play Sports voor 1 mei 2016

U betaalt de nieuwe prijs vanaf 1 november 2016. De nieuwe prijs is wel al zichtbaar op uw factuur van juli. Door een aanpassing (prijsgarantie Play Sports) zorgen we ervoor dat de oude prijs voor u van toepassing blijft tot en met 31 oktober.

  • Facturatieperiode 12/07 – 11/8
  • Facturatieperiode 16/10 – 15/11

Ik heb Play Sports besteld tussen 1 mei en 23 juli

Omdat uw contract nog niet voorbij is, geniet u van een contractueleprijsgarantie tot het einde van uw contract. De nieuwe prijs is wel al zichtbaar op uw factuur van juli.  Door een aanpassing op alle facturen tot het einde van uw contract, zorgen we ervoor dat de oude prijs van toepassing blijft.

Hoe?

  • Tot 1 november verrekenen we het verschil tussen de oude en de nieuwe prijs maandelijks op uw factuur.
  • Voor de periode november tot het einde van uw contract krijgt u een eenmalige aanpassing in uw voordeel.
    • U vindt deze aanpassing voor de prijsgarantie terug onder de rubriek eenmalige kosten op uw factuur van oktober of november (afhankelijk van uw facturatieperiode).
    • Met die aanpassing wordt de prijsverhoging voor uw overblijvende contractperiode teniet gedaan.

Voorbeeld

  • Op 1 november eindigt uw maandelijkse prijsgarantie van Play Sports
  • Op dezelfde factuur vind u de eenmalige aanpassing in uw voordeel voor de overblijvende periode van uw Play Sports-contract.
 
 
 

Goed om te weten

We vermelden op uw factuur tot wanneer uw contract loopt. Dat staat onderaan bij Extra informatie. Tip: u vindt dat ook terug op Mijn Telenet

 
 

Kunt u zich niet vinden in de prijsaanpassing?

Dat vinden we spijtig, maar we helpen u graag verder. U kunt ons contacteren op 015 33 22 66.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs