Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Opties voor inkomende oproepen in Freephone Business

Wat is een inkomende oproep

We spreken over een inkomende oproep wanneer de klant u opbelt. U kan kiezen hoe u die oproepen wil beantwoorden. U heeft hier 3 mogelijkheden.

 

Met Freephone Business kan u dus op een professionele manier uw inkomende oproepen beheren, zodat u uw klant op de beste manier telefonisch kan verder helpen.  

 

Optie 1

  • Er komt een oproep binnen.
  • De inkomende oproep komt onmiddellijk bij een gebruiker terecht.
Optie 2
  • Er komen regelmatig meerdere oproepen binnen, die u niet gelijktijdig kan beantwoorden.
  • Bellers komen eerst in een wachtrij terecht.
  • Zodra er een gebruiker vrij is, wordt de beller verder geholpen.

Zet meerdere oproepen in een wachtrij

Optie 3
  • Er komt een oproep binnen.
  • De beller hoort eerst een keuzemenu.
  • Zodra de beller een keuze gemaakt heeft, komt hij bij de juiste gebruiker terecht.

Bied een keuzemenu aan voor meerdere afdelingen of talen

 
 

Goed om te weten

Enkel voor het hoofdnummer kan u instellen of de inkomende oproepen naar een wachtrij of een keuzemenu gaan.

 

Tijdens de installatie van Freephone Business zorgt de technicus ervoor dat deze instellingen op maat van uw zaak ingesteld worden, maar het is belangrijk dat u daar op voorhand over nadenkt. De belangrijkste vragen waarover u best nadenkt voor de installatie kan u terugvinden in de online vragenlijst. 

 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs