Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Nieuw abonnement met bestaande domiciliëring?

Betaalt u al Telenet-diensten met een domiciliëring? Dan kunt u uw nieuwe diensten met dezelfde domiciliëring betalen.

Hoe?

Een domiciliëring is gelinkt aan een accountnummer. Vraag onze medewerker uw nieuwe dienst(en) te registreren op het accountnummer waarop uw domiciliëring al actief is.

Goed om te weten

Wilt u uw nieuwe dienst(en) met een andere domiciliëring betalen?

  • Dan moeten uw diensten op een apart accountnummer geregistreerd worden.
  • Vraag daarna voor dat accountnummer een nieuwe domiciliëring aan.
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs