Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Nieuw abonnement met bestaande domiciliëring?

Betaalt u al Telenet-diensten met een domiciliëring? Dan kunt u uw nieuwe diensten met dezelfde domiciliëring betalen.

Hoe?

Een domiciliëring is gelinkt aan een accountnummer. Vraag onze medewerker uw nieuwe dienst(en) te registreren op het accountnummer waarop uw domiciliëring al actief is.

Goed om te weten

Wilt u uw nieuwe dienst(en) met een andere domiciliëring betalen?

  • Dan moeten uw diensten op een apart accountnummer geregistreerd worden.
  • Vraag daarna voor dat accountnummer een nieuwe domiciliëring aan. Dit kunt u doen via Mijn Telenet.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs