Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Mijn diensten werken niet meer. Wat nu?

Belangrijk

Er zijn twee mogelijke oorzaken:
  • Technisch probleem bij u of bij Telenet.
  • Diensten geblokkeerd door openstaand saldo.

 

Tip: Check dus zeker eerst online of uw betaling is toegekomen. Betaalt u met een overschrijving? Dan kan het soms tot 5 werkdagen duren voor we uw betaling hebben verwerkt. 

 

Kijk na of u nog een openstaand saldo hebt.

 
 

Herstart uw toestellen

Kwam uw betaling op tijd toe? Dan is er mogelijk een technisch probleem.

 

Trek de stekker van uw modem, Access Point, switch, Powerline-adapters en decoder dan uit het stopcontact. En steek ze opnieuw in, in de juiste volgorde.

Stap 1

Het kan tot 2 minuten duren tot uw modem opstart. Blijft er vooraan een groen lichtje knipperen? Dan krijgt hij een software-update. Trek de stekker dan zeker niet uit!

Stap 2

Hebt u een Access Point, (Wifi) Powerline-adapter of switch? Sluit die opnieuw aan nadat de modem volledig is opgestart.

Stap 3

Steek dan uw decoder opnieuw in het stopcontact. Zodra uw tv-menu is opgeladen, kan u weer digitaal tv-kijken.

 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs