Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Meer weten over WIGO Business?

Nog geen Telenet-klant?

Dan vindt u alle informatie op onze website.

Al Telenet-klant?

Dan vindt u hier alles wat u moeten weten...

Wat met mijn huidige promoties of korting?

Geniet u momenteel van een…

  • combinatievoordeel Play Sports? Dat combinatievoordeel blijft als u WIGO Business kiest. 
  • promotie bij Play of Play More? Geen zorgen, u behoudt die promotie.
  • iPadpromo of smartphonekorting via Telenet? U kunt vrij overstappen naar WIGO en omgekeerd als uw toestel gekocht is na 22/09/2014. U blijft dus gewoon uw maandelijkse bijdrage betalen tot het einde van de looptijd van uw contract. Meer weten.
  • promotie op uw huur HD Digicorder? Dan behoudt u die. 
  • korting op FLUO? Als u kiest voor WIGO Business, kiest u voor een ander abonnement. Dus dan valt die korting weg. 
  • compensatie? Die wordt behouden, als de dienst waar u de compensatie voor kreeg actief blijft (tot de einddatum van de compensatie).
 
 

Goed om te weten

  • De installatie- en activeringskost voor WIGO Business is gratis. (promo)
  • TIP/MEP-korting bij WIGO-Business is niet mogelijk.
 
 

Kan ik mijn opties en extra diensten behouden?

Heeft u vaste telefonie van Telenet?

  • Alle opties van uw vaste lijn (bv. Met 3 bellen, Ken-je-laatste-beller, Signaal tweede oproep, ...) behoudt u. Bovendien zijn ze gratis in WIGO. Heeft u deze opties nog niet? Activeer ze via Mijn Telenet!.
  • Ook bij WIGO Business kunt u gratis genieten van de optie Ken-je-laatste-beller
  • Alle andere extra opties zoals Anytime, … vallen weg (want met WIGO Business kunt u onbeperkt bellen). U kunt wel genieten van Europe Calling. Dat is internationaal bellen tijdens dal- en piekuren naar vaste en mobiele nummers in Europa. 
  • Uiteraard is er nog steeds de gratis Triiing-app waarmee u gratis internationaal kunt bellen met uw smartphone of tablet via Wifi:
    • 2000 belminuten gratis naar alle mobiele nummers in België, alle vaste en mobiele nummers in Europa, VS en Canada, en naar alle vaste nummers in Turkije en Marokko.
    • in het buitenland onbeperkt gratis naar alle vaste nummers in België.
    • naar een andere bestemming of meer dan 2000 minuten tegen het Triiing- tarief.

Heeft u internet van Telenet?

U kunt geen volumeblokken meer kopen. Met WIGO Business 10 GB en WIGO Business 15 GB kunt u wel onbeperkt surfen. Alle andere opties (bv. Telenet Security Pack) worden behouden.

Heeft u een vast IP-adres nodig? Deze betalende optie is mogelijk bij elke WIGO Business.

Heeft u al een mobiel abonnement bij Telenet?

Voor uw mobiel databeheer ...

  • krijgt u van ons standaard 3 gratisverbruiksherinneringenvia sms: 
    • als 90% van het inbegrepenverbruik van uw mobiele data op is.
    • als het inbegrepenverbruik van uw mobiele data op is.
    • bij € 50 extra verbruik.
  • kunt u ook extra verbruiksherinneringen via sms en/of e-mail instellen in Mijn Telenet (Mijn Mobiele Diensten > WIGO Business > Verbruiksherinnering > Aanpassen).
  • kunt u geen verbruikslimiet (meer) instellen.

Heeft u een King/Kong Surf ?

Dan kunt u kiezen ...

  • King/Kong Surf behouden, bovenop uw WIGO Business.
  • King/Kong Surf opzeggen, en 1 (of meer) van de inbegrepen simkaarten in WIGO Business gebruiken (voor mobiel internet op uw laptop of tablet).

Kan ik internationaal bellen met WIGO ?

  • Belt u vaak naar het buitenland? Dan kunt u kiezen voor de betalende optie Travel. Hiermee kunt u bellen, sms'en en surfen in en naar Europa. Bekijk hier alle details.
  • Uiteraard is er nog steeds de gratis Triiing-app waarmee u gratis internationaal kunt bellen met uw smartphone of tablet via Wifi:
    • 2000 belminuten gratis naar alle mobiele nummers in België, alle vaste en mobiele nummers in Europa, VS en Canada, en naar alle vaste nummers in Turkije en Marokko.
    • in het buitenland onbeperkt gratis naar alle vaste nummers in België.
    • naar een andere bestemming of meer dan 2000 minuten tegen het Triiing- tarief.
 
 
 

Heb ik een jaarcontract voor WIGO Business?

Nee, bij Telenet heeft u geen contractduur voor uw WIGO Business-abonnement. Meer weten?

Kiest u WIGO Business met iPad? Dan bedraagt uw contractduur 12 maanden.

 
 

Welke hardware heb ik nodig voor WIGO Business?

Heeft u nog geen HD Digicorder of modem? Geen probleem, wij regelen dat voor u.

 
 

Goed om te weten

  • In uw WIGO Business-abonnement  met 4 GB is meteen kabel-tv inbegrepen
  • Een WIGO Business-abonnement met 10 GB of 15 GB is standaard zonder digitale televisie. U heeft wel de mogelijkheid om dit bij uw abonnement te nemen. Meer info vindt u op onze website
  • Kiest u voor een extra pakket (Play, Play More, Play Sports, …)? Dan betaalt u dat uiteraard bovenop uw WIGO Business-abonnement. 
  • Heeft u meer dan 5 simkaarten en wilt u WIGO Business? Kies dan voor WIGO Business 10 of 15 en een extra King- of Kong Business, bovenop uw WIGO Business. 
  • U kunt uw mobiele pot data alleen verdelen over de mobiele nummers van uw WIGO Business. Heeft u een extra mobiel abonnement (bv. King- of Kong Business)? Gebruik dan de gigabytes die daarbij horen. 
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs