Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Hoe mijn pot mobiele data verdelen in WIGO Business?

Eerst even dit

Is uw WIGO Business geactiveerd? Dan kunt u uw pot mobiele data verdelen over uw mobiele nummers. 

 
 

Waar uw pot data verdelen?

Elke maand krijgt u een nieuwe pot mobiele data om te verdelen over uw werknemers.

1. Uw eerste pot data: bestelde u uw WIGO Business…

  • via telenet.be? Dan heeft u uw eerste pot data al verdeeld tijdens uw online bestelling
  • via 015 33 22 66 of in een Telenet-winkel? Dan heeft één van onze medewerkers uw eerste pot data al verdeeld in samenspraak met u.

2. Uw tweede en alle andere

  • Vanaf nu kunt u elke vrije gigabyte (GB) makkelijk en op elk moment aan elkaar doorgeven via Mijn Telenet (linkernavigatie: Mijn mobiele diensten > WIGO Business > Databeheer).

Deze verdeling behoudt u elke maand, tot of tenzij u de pot opnieuw herverdeelt.

 
 

Hoe uw pot data verdelen?

Op Mijn Telenet ziet u onder Databeheer (screenshot hieronder) in de ...

  • grijze blok bovenaan het aantal GB’s dat u kunt verdelen over uw nummers.
  • kolom verbruikt hoeveel GB’s per nummer u verbruikt heeft. 
  • kolom limiet het aantal toegewezen (en te verbruiken) GB’s per nummer.

Begin met…

  • uw GB’s te verdelen over de mobiele nummers in uw WIGO Business via de knoppen ‘+’ of ’–‘
  • uw pot mobiele data te verdelen door minimaal 1 GB toe te wijzen aan elk mobiel nummer.

Elke ongebruikte (én volledige) GB kunt u makkelijk en op elk moment doorgeven aan elkaar!

 
 

Goed om te weten

  • Kunt u ‘+’ of ’–‘ niet (meer) aanklikken? Dan kunt u geen GB’s meer toewijzen aan dat nummer.
  • U kunt GB’s bij een nummer weghalen en toewijzen aan een ander nummer.
  • Zodra een nummer een GB begint te gebruiken, kunt u die GB niet meer verwijderen of overdragen.
  • Bij WIGO Business 10 GB kunt u aan eenzelfde nummer geen 7, 8 of 9 GB toewijzen.
 
 

Wat als alle data van een mobiel nummer op zijn?

Heeft één van uw mobiele nummers in uw WIGO Business al zijn GB’s verbruikt? 

  • Dan kunt u met dat nummer blijven surfen tegen het standaardtarief per MB.
  • Voegt u erna weer data uit de pot toe aan dat nummer? Dan betaalt u voor de extra data die u tot dan verbruikte.

Geen paniek, we verwittigen u. U krijgt 3 gratisverbruiksherinneringenvia sms: bij 90% van het inbegrepen verbruik, bij 100% van het inbegrepen verbruik en bij € 50 extra verbruik.

 
 

Goed om te weten

  • U kunt extra verbruiksherinneringen via sms en/of e-mail instellen in Mijn Telenet (Mijn Mobiele Diensten > WIGO Business > Verbruiksherinnering > Aanpassen).
  • U kunt geen verbruikslimiet instellen
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs