Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Hoe kan ik als Business-klant zonder vast IP-adres e-mailen?

Als business-klant kunt u uw eigen mailprogramma of -software (bv. Outlook, Apple Mail of Thunderbird) gebruiken met de Telenet-mailservers.

 

Dit is het geval indien het gaat over een "@telenet.be" emailadres of "@domeinnaam" e-mailadres geregistreerd door Telenet. De uitgaande server kan ook gebruikt worden door e-mailadressen van derden zoals "@gmail.com".

Geef in uw mailprogramma of -software volgende gegevens in:

  • Gebruikersnaam (= internetlogin) of e-mailadres en wachtwoord
  • Inkomende mailserver (pop3): in.telenet.be, poort 110, SSL uit
  • Uitgaande mailserver (smtp): uit.telenet.be, poort 25, SSL uit

Goed om te weten

  • Via uw Telenet-mailbox kunt u iedere 5 minuten 200 afzenders e-mailen
  • Via Telenet Webmail kunt u uw e-mails overal en altijd raadplegen en versturen, ook als u niet op uw eigen netwerk aangemeld bent
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs