Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Hoe en wanneer kan ik mijn domeinnaam verlengen?

Twee maanden voor het verstrijken van de gekozen registratieperiode (na 1, 2, 5 of 10 jaar) ontvangt u een e-mail.

Op dat moment hebt u de keuze om de domeinnaam al dan niet te verlengen. U kunt de verlenging betalen via krediet- of bankkaart of via bankoverschrijving.

1. U wenst te verlengen voor een volgende periode van 1, 2, 5 of 10 jaar

  • U bent een "Payment after invoice" klant: uw domein wordt automatisch hernieuwd voor een standaard periode van twee jaar. U zult een elektronische factuur ontvangen.
  • U bent een "Prepaid" klant: klik op de link in de herinneringsmail. U kunt betalen voor de verlenging via krediet- of bankkaart of bankoverschrijving. Doet u dat niet dan zal uw domein niet verlengd worden.
 
 

2. U wenst de domeinnaam niet te verlengen

  • U bent een "Payment after invoice" klant: klik op de link in de herinneringsmail om de automatische verlenging te annuleren.
  • U bent een "Prepaid" klant: u dient geen rekening te houden met de herinneringsmails maar we vragen u vriendelijk om ons te informeren dat u de domeinnaam niet verder wenst te verlengen. Zo kunnen wij uw order definitief verwijderen uit onze systemen.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs