Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Hoe domiciliëring aanvragen, aanpassen of stoppen?

Nieuwe domiciliëring aanvragen

Een nieuwe domiciliëring kan u eenvoudig online aanvragen.
  • Vervolledig het formulier online en onderteken digitaal.
 
Gebruikt u Doccle
  • Open  Dan een Telenet-factuur via Doccle, vul het formulier online in en onderteken digitaal.
 
Hulp nodig?
Contacteer onze klantendienst en wij doen het nodige voor u.

Tip

  • Het duurt 24 uur voor uw nieuwe domiciliëring in orde is.  U krijgt van ons een bevestigingsmail zodra ze actief is. Daarin staat de datum van uw eerste factuur via domiciliëring en vind u uw domiciliëringsmandaat (pdf).
  • Is uw domiciliëring nog niet actief? Betaal uw factuur dan zeker via overschrijving. 
 
 

Domiciliëring aanpassen

Uw bestaande domiciliëring kunnen we niet aanpassen. Verandert u van bank of rekeningnummer?

Doe dan een nieuwe aanvraag. Uw vorige domiciliëring zetten we automatisch stop.

 
 

Domiciliëring stopzetten

Dat doet u …

We zetten uw domiciliëring stop. Vanaf dan betaalt u via overschrijving.

 
 

Goed om te weten

  • Krijgt u uw factuur enkele dagen na stopzetting van uw domiciliëring? Dan is het mogelijk dat u nog 1 keer via domiciliëring betaalt. Dat ziet u duidelijk op uw factuur.
  • Wij zetten uw domiciliëring stop. U hoeft daarvoor niet bij de bank te zijn.
  • We kunnen uw mandaatreferentie (= referentie van uw domiciliëring) op uw online bankapplicatie niet verwijderen.
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs