Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Vragen over het mobiele Telenet-netwerk?

Telenet heeft sinds kort een eigen mobiel netwerk: het Telenet-netwerk. Met dat netwerk willen we uw onderneming ook mobiel de beste kwaliteit bieden. Zo blijft u ook in de toekomst zorgeloos bellen, surfen en sms’en. 

Hoe komt u op het nieuwe netwerk?

De overgang van uw huidige netwerk naar het eigen Telenet-netwerk gebeurt automatisch. U moet dus niets doen. Soms ontvangt u van Telenet een sms met de vraag uw toestel te herstarten. Dat is nodig om uw simkaart te updaten.

 

Dit zijn de sms'jes die u van ons kan ontvangen:

  • Telenet info: u krijgt een update. Graag uw toestel uitschakelen en herstarten. Hou uw pincode bij de hand.
  • Telenet info: u kreeg een update. Graag uw toestel herstarten. Hou uw pincode bij de hand. Meer info: www.telenet.be/mobielenetwerk
 
 

Merkt u een verschil?

In principe merkt u niets van de overgang. U blijft gewoon optimaal genieten van al uw mobiele toepassingen. We blijven bij Telenet ook continu investeren in ons netwerk. Want we willen u nu en in de toekomst de beste kwaliteit blijven bieden. We willen wel nog meegeven dat geen enkel netwerk identiek is. Zo staan bijvoorbeeld niet alle masten op dezelfde plaats. Hierdoor kan het dus gebeuren dat u op een bepaalde plaats een klein verschil merkt.

 
 

Ziet u Orange of BASE op uw scherm?

We raden u aan om uw toestel eens te herstarten. U zou nu Telenet moeten zien.

 
 

Ziet u het roaming-symbool?

Ziet u plots het roaming-symbool (vaak een R) wanneer u in België bent? Geen zorgen, u hoeft dan alleszins niets extra te betalen. Bel 015 33 22 66 en we helpen u graag verder!

 
 

Goed om te weten

  • We zetten niet iedereen tegelijk op het nieuwe Telenet-netwerk. Zo zitten misschien sommige van uw werknemers al op het nieuwe netwerk, maar anderen nog niet. Dat doen we om de overgang zo vlot mogelijk te laten verlopen.
  • U heeft geen nieuwe simkaart nodig om het nieuwe netwerk te gebruiken. Ook alle instellingen en gegevens op uw telefoon blijven dezelfde.
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs