Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Freephone Business op maat van je zaak

Opgelet! Vanaf 24/09/2022 halen we de FreePhone Business-app offline. Als oplossing stellen we binnenkort een nieuwe app voor. Onze excuses voor de hinder. Meer info over deze app volgt snel! Intussen je vaste lijn beheren? Dat kan via het FreePhone Business-portaal.

 
 

Je kan voor je zaak ook je vaste telefonie professioneel organiseren. Want Freephone Business biedt heel wat extra's bovenop je klassieke lijn.

Ontdek wat je met Freephone Business allemaal kan doen:

De grootste troeven van Freephone Business

Met Freephone Business hebt u alle telefoontjes in handen

Nooit meer bezettoon

  • Je klanten haken niet meer af omdat ze een bezettoon horen
  • Beantwoord twee oproepen tegelijk
 
Optimaal, professioneel klantenonthaal
  • Keuzemenu met automatisch welkomst- en voicemailboodschap op je algemeen vast nummer
  • Doorschakelingsopties om meteen bij de juiste medewerker te belanden
  • Meerdere voicemailopties (bv. openingsuren en afwezigheden)
 
Werk en privé in balans
  • Opnemen en doorschakelen naar je mobiel wanneer je wil
  • Altijd en overal bereikbaar (op kantoor, thuis of onderweg) via je  nummer zonder je mobiele nummer zichtbaar te maken
 
Touwtjes zelf in handen
  • Je kan alles zelf instellen en veranderen via een beveiligde website wanneer je maar wil

De belangrijkste functies van Freephone Business

Met Freephone Business wordt heel wat mogelijk. Je kan je telefonie zelf beheren. Ontdek hier enkele belangrijke functies die je kan instellen in het webportaal.

 

Wees goed voorbereid en vul de online vragenlijst in

Een technicus komt bij je langs om Freephone Business te installeren. Hij stelt voor jou de gewenste configuratie in. Denk vooraf na over hoe je deze configuratie wil.

 

Zo kan je meteen van start gaan met de voor je meest optimale setup. Bepaal op voorhand hoe oproepen beantwoord moeten worden, hoe je de voicemail wil instellen, wat er moet gebeuren met een tweede oproep,...

 

Wij hebben alvast de belangrijkste vragen in een online vragenlijst gegoten.

 

Help om de installatie vlot te laten verlopen

Vóór de installatie

Eén van onze technici komt bij je langs om Freephone Business te installeren.

  • Er wordt een halve dag ingepland voor de installatie en configuratie. Van 8:00 tot 12:00 of van 12:30 tot 16:30.
  • Zorg ervoor dat de juiste persoon (die beslissingen kan en mag maken over de Freephone Business configuratie) binnen je bedrijf beschikbaar is zodat de installatie vlot kan verlopen.
  • Als je samen met de technicus je persoonlijke voicemail wil inspreken, zorg dan dat de juiste persoon aanwezig is om de voicemail boodschap in te spreken.

 

Goed om te weten

Nadat de technicus bij jou is langsgeweest, is Freephone Business helemaal geconfigureerd zoals jij dat wenst. 

 

Als je later nog wijzigingen wil maken, dan kan je dat doen via het Freephone Business portaal. Er hoeft daarvoor niet elke keer een technicus bij je langs te komen.

 

Aan de slag met je Freephone Business-toestel

Toestellen

We hebben 3 Freephone Business toestellen: een compact en eenvoudig toestel, een toestel met uitgebreidere functionaliteit of een handheld toestel. Er is voor ieder wat wils, geschikt voor elke situatie:

 

Je gebruikt een of meerdere van deze telefoontoestellen.

Beheer je configuratie in het Freephone Business portaal

Zijn je openingsuren gewijzigd? Wil je je voicemailbegroeting aanpassen? Heb je toch liever eerst een welkomstbericht? Dat kan je allemaal zelf beheren in het Freephone Business portaal.

 

 

Gebruik je Mijn Telenet-login en wachtwoord om aan te melden op het Freephone Business portaal.

 

Bekijk onze stap-voor-stap instructies. Die vertellen je op een eenvoudige en duidelijke manier hoe je de meest voorkomende taken kan uitvoeren:

 

Manueel doorschakelen op het telefoontoestel

Voicemail beluisteren op het telefoontoestel

Hoofdnummer instellen tijdens de vakantie

 

 

 

Goed om te weten

Je vindt al deze informatie ook terug in de Freephone Business portaal handleiding:

Nederlandstalige versie

Franstalige versie

Engelstalige versie

 

Wegwijs in je factuur

Eén leverancier, één factuur voor telefonie en internet.

 

Je eerste factuur verschilt van de volgende facturen die je zal ontvangen. Er worden de eerste keer éénmalige kosten aangerekend.

Je factuur hangt af van je aankoop. Heb je enkel Freephone Business of Freephone Business in combinatie met KLIK Buro of KLIK?

 

Een vraag over je Freephone Business-factuur? 

 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs