Je kan voor je zaak ook je vaste telefonie professioneel organiseren. Want Freephone Business biedt heel wat extra's bovenop je klassieke lijn.
Nooit meer bezettoon
Met Freephone Business wordt heel wat mogelijk. Je kan je telefonie zelf beheren. Ontdek hier enkele belangrijke functies die je kan instellen in het webportaal.
Een technicus komt bij je langs om Freephone Business te installeren. Hij stelt voor jou de gewenste configuratie in. Denk vooraf na over hoe je deze configuratie wil.
Zo kan je meteen van start gaan met de voor je meest optimale setup. Bepaal op voorhand hoe oproepen beantwoord moeten worden, hoe je de voicemail wil instellen, wat er moet gebeuren met een tweede oproep,...
Wij hebben alvast de belangrijkste vragen in een online vragenlijst gegoten.
Eén van onze technici komt bij je langs om Freephone Business te installeren.
Nadat de technicus bij jou is langsgeweest, is Freephone Business helemaal geconfigureerd zoals jij dat wenst.
Als je later nog wijzigingen wil maken, dan kan je dat doen via het Freephone Business portaal. Er hoeft daarvoor niet elke keer een technicus bij je langs te komen.
We hebben 3 Freephone Business toestellen: een compact en eenvoudig toestel, een toestel met uitgebreidere functionaliteit of een handheld toestel. Er is voor ieder wat wils, geschikt voor elke situatie:
Je gebruikt een of meerdere van deze telefoontoestellen.
Zijn je openingsuren gewijzigd? Wil je je voicemailbegroeting aanpassen? Heb je toch liever eerst een welkomstbericht? Dat kan je allemaal zelf beheren in het Freephone Business portaal.
Gebruik je Mijn Telenet-login en wachtwoord om aan te melden op het Freephone Business portaal.
Bekijk onze stap-voor-stap instructies. Die vertellen je op een eenvoudige en duidelijke manier hoe je de meest voorkomende taken kan uitvoeren:
Manueel doorschakelen op het telefoontoestel
Voicemail beluisteren op het telefoontoestel
Hoofdnummer instellen tijdens de vakantie
Je vindt al deze informatie ook terug in de Freephone Business portaal handleiding:
Eén leverancier, één factuur voor telefonie en internet.
Je eerste factuur verschilt van de volgende facturen die je zal ontvangen. Er worden de eerste keer éénmalige kosten aangerekend.
Je factuur hangt af van je aankoop. Heb je enkel Freephone Business of Freephone Business in combinatie met KLIK Buro of KLIK?
Graag hulp of meer uitleg?