Je kan je Microsoft 365-mailbox altijd raadplegen via de webapplicatie én je kan ze koppelen aan de meeste e-mailprogramma’s zoals Outlook. Hoe je dat doet en hoe je je e-mailaccount instelt op je smartphone of hoe je een bestaande mailbox overzet naar M365 leggen we je hieronder uit.
Je kan verschillende e-mailaccounts toevoegen aan Outlook. Niet alleen een M365-account dus, maar evenzeer een account van Hotmail, Gmail, Yahoo, iCloud of Exchange.
Volg onderstaande stappen om een eerste of extra e-mailaccount toe te voegen aan Outlook.
Opgelet: deze stappen zorgen er alleen voor dat je je e-mails van bv. Gmail of Hotmail kan lezen in Outlook. Je agenda en contacten worden niet mee overgenomen. Als je ook je agenda en contacten wil overnemen, moet je je mailbox volledig overzetten naar Outlook.
Outlook instellen op Windows
Outlook instellen op Mac
De meeste e-mailaccounts, waaronder M365-, Exchange Server-, Outlook.com-, Hotmail.com-, Live.com- en Google-accounts, kan je eenvoudig instellen via onderstaande stappen.
Problemen met het instellen van e e-mail? Contacteer ons via cloudsupport@telenetgroup.be.
Is je oude mailbox een mailbox bij Telenet? Dan regelen wij dit voor jou. Bel ons op 0800 66 066.
Staat je mailbox bij een externe provider (Gmail, Hotmail,…)? Dan hangt de manier waarop je je mailbox kan overzetten af van welk type mailbox dit is.
Koos je voor onze Standard onboardingsformule? Contacteer ons dan en wij brengen dit voor jou in orde.
Wil je naast je e-mail ook je agenda en je contacten uit je oude mailbox overnemen? Dan moet je je oude mailbox volledig overzetten naar je nieuwe Outlook-mailbox.
Al je medewerkers kunnen de Outlook-app ook op hun smartphone en/of tablet installeren.
Outlook instellen voor Android
Outlook instellen voor iOS
Je kan je mailbox op meerdere manieren extra beveiligen. Zeker nu we allemaal veel meer van thuis uit werken is het belangrijk om hier extra aandacht aan te besteden. Lees hier hoe je je M365-pakket kan beveiligen.
Onze medewerkers staan voor je klaar.
Bel ons via 09 326 90 94 of stuur een mailtje naar cloudsupport@telenetgroup.be.
Graag hulp of meer uitleg?
Al klant? Stel je vraag via 09 326 90 94.
Klant worden? Bel 0800 66 066.