Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Een vraag over je Freephone Business-factuur

Opgelet! Vanaf 24/09/2022 halen we de FreePhone Business-app offline. Als oplossing stellen we binnenkort een nieuwe app voor. Onze excuses voor de hinder. Meer info over deze app zal nog volgen. Intussen je vaste lijn beheren? Dat kan via het FreePhone Business-portaal.

 
 

Je eerste factuur?

Koos je recent voor Freephone Business? 

Dan is het mogelijk dat je je eerste factuur betaalt voor een periode die langer is dan een maand. Dat is heel normaal, je betaalt immers vanaf de dag dat je van je diensten geniet. Dan zie je op je eerste factuur...

  • de periode van je activering tot de dag van je factuur
  • de abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand
 
Vanaf je volgende factuur word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.
 
 

Eénmalige kosten

Installatiekosten, activeringskosten,...?

Je factuur is mogelijk hoger dan verwacht door een eenmalige kost. Op je eerste factuur staan soms eenmalige kosten (bijvoorbeed een installatiekost, een activeringskost,...). Op je volgende facturen komen deze kosten natuurlijk niet meer voor.

 
 

Onlangs een dienst aangepast of toegevoegd?

Dienst aangepast?

Heb je onlangs een dienst aangepast (bv. je stapte over van Whoppa naar KLIK, van Business Fibernet S naar Business Fibernet,...) ? Dan zie je op je eerstvolgende factuur dat je...

  • je vorige abonnement betaalt tot de dag van de overstap
  • je nieuwe abonnement betaalt vanaf de dag van overstap
 
Vanaf je volgende factuur word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.
 
Dienst toegevoegd?
Heb je onlangs een dienst of optie toegevoegd? Dan zie je op je eerstvolgende factuur...
  • de periode van je activering tot de dag van je factuur
  • abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand
 
Vanaf je volgende factuur word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.
 
 

Korting nog actief?

Sommige kortingen zijn tijdelijk en vallen dus weg na bepaalde tijd. Je vindt een overzicht van je kortingen op de laatste pagina van je detailbijlage. Lees meer over onze kortingen:

  • Telenet Incentive Plan

 

 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs