Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Een vraag over uw Freephone Business factuur

Uw eerste factuur?

Koos u recent voor Freephone Business? 

Dan is het mogelijk dat u uw eerste factuur betaalt voor een periode die langer is dan een maand. Dat is heel normaal, u betaalt immers vanaf de dag dat u van uw diensten geniet. Dan zit u op uw eerste factuur...

  • de periode van uw activering tot de dag van uw factuur
  • de abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand
 
Vanaf uw volgende factuur wordt u voor uw nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.
 
 

Eénmalige kosten

Installatiekosten, activeringskosten,...?

Uw factuur is mogelijk hoger dan verwacht door een eenmalige kost. Op uw eerste factuur staan soms eenmalige kosten (bijvoorbeed een installatiekost, een activeringskost,...). Op uw volgende facturen komen deze kosten natuurlijk niet meer voor.

 
 

Uitleg bij uw factuur

Selecteer hier uw abonnement

Freephone Business

 

WIGO Business + Freephone Business

 

FLUO + Freephone Business

Onlangs een dienst aangepast of toegevoegd?

Dienst aangepast?

Heeft u onlangs een dienst aangepast (bv. u stapte over van Whoppa naar Fluo, van Business Fibernet 100 naar 200,...) ? Dan ziet u op uw eerstvolgende factuur dat u...

  • uw vorige abonnement betaalt tot de dag van de overstap
  • uw nieuwe abonnement betaalt vanaf de dag van overstap
 
Vanaf uw volgende factuur wordt u voor uw nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.
 
Dienst toegevoegd?
heeft u onlangs een dienst of optie toegevoegd? Dan ziet u op uw eerstvolgende factuur dat u...
  • de periode van uw activering tot de dag van uw factuur
  • abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand
 
Vanaf uw volgende factuur wordt u voor uw nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.
 
 

Korting nog actief?

Sommige kortingen zijn tijdelijk en vallen dus weg na bepaalde tijd. U vindt een overzicht van uw kortingen op de laatste pagina van uw detailbijlage. Lees meer over onze kortingen:

  • Telenet Incentive Plan

 

 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs