Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Een vraag over uw factuur?

Is uw factuur niet helemaal duidelijk? Weet u niet hoeveel u exact moet betalen, of is het bedrag hoger dan verwacht? Hierbij vindt u wat meer informatie.

Hoe betalen?

Het bedrag dat u moet betalen, vindt u terug op de eerste pagina van uw factuur. Dat is telkens het openstaande saldo op het moment dat uw factuur wordt opgemaakt. 

 

Hebt u net ervoor of erna nog een betaling gedaan en weet u niet exact wat uw openstaande saldo is? Check het makkelijk en snel online.

Teveel betaald?

Hebt u per ongeluk teveel betaald, of uw factuur 2 keer betaald? Geen probleem, het teveel betaalde bedrag trekken we af van uw eerstvolgende factuur.

Uw eerste factuur?

Pas Telenet-klant geworden? Dan is het mogelijk dat u uw eerste factuur betaalt voor een periode die langer is dan een maand. Dat is heel normaal, u betaalt immers vanaf de dag dat u van uw diensten geniet. U ziet dan op uw eerste factuur...

  • de periode van uw installatie tot de dag dat uw factuur wordt opgemaakt
  • + de abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand.
 
Vanaf uw volgende factuur wordt u voor uw nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend. 
 
Eerste WIGO Business-factuur?
Bent u overgestapt naar de vernieuwe WIGO Business? Lees de info over uw eerste WIGO Business-factuur.

Onlangs uw abonnement aangepast?

Abonnement aangepast?

Hebt u onlangs uw abonnement aangepast (bv. u stapte over van Fluo naar WIGO Business,...)? Dan ziet u op uw eerstvolgende factuur dat u

  • uw vorige abonnement betaalt tot de dag van overstap.
  • uw nieuwe abonnement betaalt vanaf de dag van overstap.
 
Vanaf uw volgende factuur wordt u voor uw nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.

Dienst / optie toegevoegd?

Hebt u onlangs een dienst toegevoegd (bv. u koos voor digitale tv) of een optie geactiveerd (bv. Bellen binnen Europa bij uw WIGO Business)? Dan ziet u op uw eerstvolgende factuur...

  • de periode van uw activering tot de dag van uw factuur
  • + abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand
 
Vanaf uw volgende factuur wordt u voor uw nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.
 

Eenmalige kosten?

Uw factuur is mogelijk hoger dan verwacht door een eenmalige kost. Bijvoorbeeld een installatiekost, of een toestel zoals een Powerline-adapter,... Op uw volgende facturen komen deze kosten natuurlijk niet meer voor. 

 

Werd er volgens jou een eenmalige kost onterect aangerekend? Neem dan contact op met onze klantendienst op 015 33 22 66.

Hoog verbruik?

Misschien hebt u meer verbruikt dan verwacht, door bv. diensten van derden?

Korting nog actief?

Mogelijk is uw korting niet meer actief. Sommige kortingen zijn tijdelijk en vallen dus weg na bepaalde tijd. Lees meer over onze kortingen:
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs