Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

BELANGRIJK: op 16 augustus 2021 worden een aantal Telenet-tarieven aangepast.
Meer informatie vindt u via Klantenservice

 
 
 
 

Een vraag over uw factuur?

Is uw factuur niet helemaal duidelijk? Weet u niet hoeveel u exact moet betalen, of is het bedrag hoger dan verwacht? Hier vindt u wat meer informatie.

Hoeveel betalen?

Het bedrag dat u moet betalen, vindt u terug op de eerste pagina van uw factuur. Dat is telkens het openstaande saldo op het moment dat uw factuur wordt opgemaakt. 

 

Hebt u net ervoor of erna nog een betaling gedaan en weet u niet exact wat uw openstaande saldo is?

Meld u aan en check het makkelijk online.

Te veel betaald?

Hebt u per ongeluk te veel betaald, of uw factuur 2 keer betaald? Geen probleem, het te veel betaalde bedrag trekken we af van uw eerstvolgende factuur.

Uw eerste factuur?

Pas Telenet-klant geworden? Dan is het mogelijk dat u uw eerste factuur betaalt voor een periode die langer is dan een maand. Dat is heel normaal, u betaalt immers vanaf de dag dat u van uw diensten geniet. U ziet dan op uw eerste factuur...

  • de periode van uw installatie tot de dag dat uw factuur wordt opgemaakt
  • + de abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand.
 
Vanaf uw volgende factuur wordt u voor uw nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend. 
 

Onlangs uw abonnement aangepast?

Abonnement aangepast?

Hebt u onlangs uw abonnement aangepast (bv. u stapte over van KLIK Buro naar KLIK,...)? Dan ziet u op uw eerstvolgende factuur dat u

  • uw vorige abonnement betaalt tot de dag van overstap.
  • uw nieuwe abonnement betaalt vanaf de dag van overstap.
 
Vanaf uw volgende factuur wordt u voor uw nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.

Dienst / optie toegevoegd?

Hebt u onlangs een dienst toegevoegd (bv. u koos voor digitale tv) of een optie geactiveerd (bv. International Calling bij uw KLIK)? Dan ziet u op uw eerstvolgende factuur...

  • de periode van uw activering tot de dag van uw factuur
  • + abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand
 
Vanaf uw volgende factuur wordt u voor uw nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.
 

Eenmalige kosten?

Uw factuur is mogelijk hoger dan verwacht door een eenmalige kost. Bijvoorbeeld een installatiekost, of een toestel zoals een Powerline-adapter,... Op uw volgende facturen komen deze kosten natuurlijk niet meer voor.  Werd er volgens u een eenmalige kost onterecht aangerekend? Neem dan contact op met onze klantendienst.

  • Facturatieperiode aangepast? Het kan zijn dat al uw Telenet-diensten eenzelfde facturatieperiode kregen waardoor uw abonnementen allemaal op de dag van uw factuur starten. Door die aanpassing kan het bedrag van uw factuur voor één keer hoger zijn. 
    Lees er alles over.

Hoog verbruik?

Misschien hebt u meer verbruikt dan verwacht, door bv. diensten van derden?

Korting nog actief?

Mogelijk is uw korting niet meer actief. Sommige kortingen zijn tijdelijk en vallen dus weg na bepaalde tijd. Lees meer over onze kortingen:
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs