Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Een vraag over uw factuur?

Is uw factuur niet helemaal duidelijk? Of is het bedrag hoger dan verwacht? Hierbij vindt u enkele mogelijke oorzaken.

Uw eerste factuur?

Koos u voor Telenet?
Dan is het mogelijk dat u uw eerste factuur betaalt voor een periode die langer is dan een maand. Dat is heel normaal, u betaalt immers vanaf de dag dat u van uw diensten geniet. Dan ziet u op uw eerste factuur…

  • de periode van uw activering tot de dag van uw factuur
  • + de abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand

Vanaf uw volgende factuur wordt u voor uw nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.

 
 

Onlangs een dienst aangepast of toegevoegd?

Dienst aangepast?
Heeft u onlangs een dienst aangepast (bv. u stapte over van Whop naar Whoppa, van Fibernet 100 naar Fibernet 200, …)? Dan ziet u op uw eerstvolgende factuur dat u…

  • uw vorige abonnement betaalt tot de dag van overstap
  • uw nieuwe abonnement betaalt vanaf de dag van overstap

Vanaf uw volgende factuur wordt u voor uw nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.

Dienst toegevoegd?
Heeft u onlangs een dienst toegevoegd (bv. u koos voor digitale tv)? Dan ziet u op uw eerstvolgende factuur …

  • de periode van uw activering tot de dag van uw factuur 
  • + abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand

Vanaf uw volgende factuur wordt u voor uw nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.

 
 

Eenmalige kosten?

Installatiekost, activeringskost, verhuiskost, …?
Uw factuur is mogelijk hoger dan verwacht door een eenmalige kost. Op uw eerste factuur staan soms eenmalige kosten ( bijvoorbeeld een installatiekost, een activeringskost, …). Op uw volgende facturen komen deze kosten natuurlijk niet meer voor.

 
 

Check uw verbruik

Meer verbruikt dan inbegrepen?
Lees onze tips om uw mobiel verbruik onder controle te houden

 
 

Korting nog actief?

Sommige kortingen zijn tijdelijk en vallen dus weg na bepaalde tijd. Lees meer over onze kortingen:

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs