Opgelet! Vanaf 24/09/2022 halen we de FreePhone Business-app offline. Als oplossing stellen we binnenkort een nieuwe app voor. Onze excuses voor de hinder. Meer info over deze app zal nog volgen. Intussen je vaste lijn beheren? Dat kan via het FreePhone Business-portaal.
Koos je recent voor Freephone Business?
Dan is het mogelijk dat je je eerste factuur betaalt voor een periode die langer is dan een maand. Dat is heel normaal, je betaalt immers vanaf de dag dat je van je diensten geniet. Dan zie je op je eerste factuur...
Installatiekosten, activeringskosten,...?
Je factuur is mogelijk hoger dan verwacht door een eenmalige kost. Op je eerste factuur staan soms eenmalige kosten (bijvoorbeed een installatiekost, een activeringskost,...). Op je volgende facturen komen deze kosten natuurlijk niet meer voor.
Dienst aangepast?
Heb je onlangs een dienst aangepast (bv. je stapte over van Whoppa naar KLIK, van Business Fibernet S naar Business Fibernet,...) ? Dan zie je op je eerstvolgende factuur dat je...
Sommige kortingen zijn tijdelijk en vallen dus weg na bepaalde tijd. Je vindt een overzicht van je kortingen op de laatste pagina van je detailbijlage. Lees meer over onze kortingen:
Graag hulp of meer uitleg?