Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Een keuzemenu voor meerdere afdelingen of talen

Wat is een keuzemenu?

Een keuzemenu is een automatisch menusysteem waarbij de beller een keuze moet maken met wie hij rechtstreeks verbonden wil worden.

 

Bijvoorbeeld:

"Welkom bij garage Janssen, druk 1 voor receptie, druk 2 voor een vraag ivm uw factuur, druk 3 voor het magazijn, druk 4 voor de dienst na verkoop, druk 5 voor alle andere vragen."

 

Dit geeft uw bedrijf een professionele uitstraling. Uw beller wordt meteen met de juiste persoon of afdeling verbonden.

 

  • Er komt een oproep binnen
  • De beller hoort eerst een keuzemenu waarbij hij kan kiezen uit meerdere afdelingen.
  • Daarna wordt hij doorverbonden met een gebruiker uit de gekozen afdeling die de oproep beantwoordt.

OF

  • Er komt een oproep binnen
  • De beller hoort eerst een keuzemenu waarbij hij kan kiezen uit meerdere talen.
  • Daarna wordt hij doorverbonden met een gebruiker die de oproep beantwoordt in de gekozen taal.
 
 

Goed om te weten

Wanneer u gebruik maakt van een keuzemenu kan u de beller uit maximum 5 opties (talen of afdelingen) laten kiezen.

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs